Snökaos

Shit asså,, varför är vi inte mer förberedda,, nu har de snöat i flera veckor men ändå funkar inte bussar osv som de ska,, fattar inte asså när ska man lära sig?,, Eller man jag kan haha,, men alla andra då då=)
Vart iväg med fötterna nu,, den ena tån e typ bra nu=) behöver inta ha nån grej på den andra däremot kan ta upp till 1mån innan den e helt läkt=(,, grrrr,, men men,, that's life när du blir gravid och slänger på dig 30kg=) hehe
Mio sov jätte konstigt förut idag,, han sov först sin vanliga 30min så när jag kom in låg och såg gör trött ut så jag klappa han lite och vips han somna om för första gången typ=),, Sov sen sammanlagt 1,5tim=),, Sen vakna han fick mat och då somnar han i min famn haha sover 30min till,, så jäklar vad pigg han vart nu på kvällen vart vaken sen 15.30 och först nu ligger han i sängen så nästan 3,5tim=) aldrig hänt asså=),,
Men sova vill han inte ligger och tjötar för fulla muggar haha,,
Jupps nu kommer älsklingen snart hem han har vart iväg och fixat resesäng till Mio sen hämtat en annan säng hos sin moster som hans syster ska sova på här.. om de nu kan komma upp vill säga jäkla väder asså grr tokig,,
Men men,, blir lägg dags tidigt idag har massa att göra imon,,
Just de måste berätta om Super pappan jag såg idag på Marklandsgatan,, aa shit asså,, han var ensam med sina 3barn,, då täntke ni säkert a ha och?,, Jo men den ena var typ 4år den andra 2år och den sista var la nån månad äldre än Mio asså 6-7mån,, Japp Han Körde lillen i vagnen den mellersta stod på en ståbräda och den äldsta gick och höll i vagnen=)
Joo sen var bussarna försenade och han fixa och trixa hela tiden så barna skulle var nöjda tog tom upp lillen och gick runt med han på axlarna,, Shit asså,, jag blir nervis bara jag ska gå ut med 1barn han hade 3 och de var ju inte gamla=) SUPER PAPPA=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0