SNÖ!!

Åhh blir tokig på detta j*vla väder!! Kan inte Gud tänka lite på oss med barnvagnar.. Vill ut och gååå men nej de tillåter inte herren där upp i de blå haha..
Hopp Mio har vart på ett sånt underbart humör ikväll haha NOT!!,, Tog en timma förut och natta han,, ja klarar inte att vagga han längre än nån minut för min rygg e paj,, så de tog ganska lång tid,, sen sov han hela 40min woooow=)..
Sen lyckades jag hålla sur pellen till kl 19.30=) så kanske får sov morgon till 4 imon nu då wiee=) haha
Känner att jag börjar få ont i halsen oxå=(,, Kände de redan i morse,, var helt tjock i halsen=(,, Hoppas inte jag blir sjuk nu tills lördag NO!!! Men inget kan stoppa mig haha..
Sen har jag nu bokat in en spa massage på 80min på HagaBadet den 12mars=) fan va gött de ska bli.. 80min=) så jäkla nice,, längtar sjukt mycket=),, Ska dit på kvällen så sen e de bara hem o somna gott=)
Prata med min pappa förut,, han var med om en as hemsk grej,, okej han har ju vart fiskare sen han var hmm 16 tror jag,, så han har ju vart med om de mesta,, men detta gjorde mig lite skraj faktiskt,, Länspumpen (va sjutton de nu e) haha,, hade pajat vilket gjorde att båten började läcka in vatten som bara den,, dom e asså ute på havet då.. Larmet går inte,, men pappa märker detta av rena rama turen,, så han fixa de provosoriskt på nåt sätt,, så fick de ta sig i land fort som bara den,,
Mm pappsen du kanske ska hålla dig på land=(,, Jag är ju van vid att pappa e ute i stormar för han har ju alltid vart fiskare,, Jag har aldrig vart direkt orolig,, för min pappa e "odödlig" haha nää men ändå.. Men detta fick mig att tänka,, =(=(
Imon e de FREDAG i alla fall=) wiee nu ska ja snart nana puss och god natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0