Snö! Ja tack=)

VA F*N!! Ser knappt ut,, snö storm igen orka orka,, fan orka orka blir gaaaalen,,
Jaja en positiv sak är jag ringde försäkringskassan,, tog reda på mina dar har 99dar kvar,, sen prata jag med min kära man,, han sa att han inte ville ha mer än 100dar så fick hans 130dar=) Hade inte alls räknat med de men tackar och bockar,, så nu är man hemma minst till september i alla fall=),, En hel sommar ledig när hade man det senast? Var i o för sig ledig mycket i sommras eller a sjukskriven men då låg jag ju bara men denna sommarn ojojoj va kul de ska bli=),, Linda är också hemma då så massa bus med barnen wieeee,, om snön nånsin försvinner vill säga..
Fick i Mio yougurt idag igen=) Bar att han gillar nåt=),, Blir lite gröt sen ikväll också hehe,,
Har även börjat kolla på lite dagis här i området,, finns 6st,, men de jag helst vill ha ligger bara kanske 10-20m härifrån,, så kan ju hoppas man kommer in där sen=).. Men vill helst gå på "Studiebesök" innan,, ja så man ser hur de ser ut hur de som jobbar där är osv,,Linda sa man kan fråga BVC så kanske de kan fixa,,
Japp imon ska vi ju till ett akut besök till BVC kolla Mio lite,, för han spyr ju så mkt,, tycker så synd om han,, fattar inte varför de inte lyssnar på en asså,, De frågar "Mår han dåligt av det" men liksom hallå hade du mått bra om d spydde heeela tiden,, asså okej om han spyr 2-3ggr efter maten men här snackar vi konstant hela tiden mycket också,, han sätter i halsen osv osv,, klart han inte mår bra av det..
A får la se vad som sägs imon,,
Nu ska ja packa lite inför lördan,, ska ju sova borta då..

Kommentarer
Postat av: micaela ♥måns09♥

vi har en salva till honom på recept som han fått fäör att han är så torr...

men har faktiskt inte så stor luist att bada honom varje kväll heller...



om han får sova efter 16:30 så är han uppe tills vi går och lägger oss, jag vill ha den där ensam tiden på kvällen, EGO kankse men det är den enda stunden jag och min sambo får tillsammans...

2010-02-25 @ 12:44:57
URL: http://majjssan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0