Snart så,

öppnar jag den första ölen=) haha så har jag inte sagt på hmm 1år och 3mån ungefär=)sjukt gott ska de blir också=),, De blir nog ingen stan,, vädret tillåter inte,, såg de sjukaste förut,, de typ hänger ju snö från taken,, så ser jag i ögonvrån hur nått stort vitt rasar då ser jag från granntaket att de ramlar ner as mycket och världens duns ner i marken,, springer och tittar,, ser då en tant stå bara kanske 2-3meter ifrån shit asså,, tänk om de inträffat ca 5sek innan då hade hon nog inte mått så bra.. Får springa ut sen när ja ska gå till Jessie haha..
Vi blir dock inte så många,, Julia låg i 40graders feber Linda kan inte ta sig hit hon bor ju på Hisingen,, Men de blir kul ändå,, bara att få komma ut lite gör massa..
Mio har verkligen jätte ont i munnen ser man,, la in en av bitringarna i frysen och gav han sen,, åhh vad han njöt,, dock tyckte han den va för kall att hålla i själv så jag fick sitta och massera tandköttet lite för han,, o han titta med de sötaste ögonen och bara njöt,, stackars min lilla pojk,, hoppas tanden kommer upp snart..ä
Yes nu ska jag snart börja göra mig snygg, het, läcker, sexig you name it=),, haha in med daller magen på med party outfitten=) and here we go=),, Melodifestivalen skall såklart också tittas på=)
Heja Darin=),,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0