Smakis=)

Halloj,, precis hemkommen från BVC,, lill skiten väger nu hela 7345g=) 65cm lång så han växer så de knakar=),, Pratade även om att han antagligen har reflux för han spyr ju och hostar så mkt,, fick en läkar tid tills på måndag då vi ska kolla upp detta och kanske få medicin..
Vi pratade även mat=),, Så nu när vi kom hem fick han testa sin första smakis de blev potatis & palsternacka pure=),, Och han gilla de gapade stort när andra skeden kom=) hehe de var la vattnet han inte var så förtjust i hehe,,
Mm va gottit=)
Hehe så imon ska vi även testa gröt och så blir de lite mer potatis och palsternacka=) mm gottit..
I morse sov Mio till kl8!! Blev helt chockad när jag kom upp 7.45 och Jerry satt själv,, så ja trodde att Mio typ vaknat vid 6 och gått upp och sen lagt sig igen men nej han hade vaknat 2 sen 6 och sen somnat direkt och sov till 8=) REKORD!! hehe,,
Såg Johan Falk filmen igår den va grym,, men hade de inte vart för den där Kinneman eller vad han heter så hade dne inte vart bra,, Gillar inte han som spelar Falk,, Jakob asså såå jävla dålig gillar inte hans röst de låter som en sådär berättar snubbe från nån cd-bok nää,, en annan som spelar Falk hade vart bra=) hehe..
Jäklar vad de snöa igår med,, och halt va de ute nu,, halkade till och sträckte låret utanför BVC ajajaj,,
Hopp nu ska Jerry jobba kväll denna veckan=(=( hatar de inte alls kul=),, Men han e ledig på fredag för då ska han på firmafest haha,, orkade inte gå med,, vill inte lämna bort Mio 2helger i rad heller känns dumt,, ska ju ut den 20feb=) åhhh längtar så,, ska bli så kul att träffa alla tjejer igen asså=)
Morbror Elias=),, haha gud va Mio ser stor ut här haha,, sååå stor e han inte haha,,
Just de Mio rulla ju från rygg till mage igår,, flera gånger han vägra sluta haha =),, Sen i morse hitta han äntligen sina fötter,, han har vart nära massa gånger men bara vart och tallat på sin smal ben men i morse tog han i sina fötter=),,, Shit händer grejer varje dag nu,, snart kryper han la med haha,, Imon blir han 18v kan inte fatta asså,,=)
Imon hade vi tänkt åka till stan,, för Mio har vuxit ur sin overall=(,, så måste köpa ny,, men vet inte om vädret tillåter detta går ju inte att köra vagn i detta väder=(..
Nää nu ska jag hälla älsklingen sällskap i köket han gör hemmagjorda pannbiffar mmm mumma=)
Puss

Kommentarer
Postat av: Sandra

Får köpa en sån och testa om han tycker om den :)



Ja jag sa innan jag gjorde min första att jag bara skulle göra en men nu sitter man här med 3 stycken och fler kommer de bli :) Vi kör också varannan så nästa är min tur :D Hade tid i februari men blev ju gravid så då fick man hoppa den :) Nu ska jag bara sluta amma sen så jädrar :D



Ooohh, pannbiffar låter riktigt gott :)

2010-02-01 @ 12:17:38
URL: http://whybenormal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0