Skor

Hmm när vi var och handla förut på 421 gick vi också in i de andra affärerna och kikade,, då såg jag ett par as coola skor;
Visst snygga?,, Mm de kostar bara 199kr.. Älsklingen frågade "Vill du ha dem så får du dem" hmm nej svarade jag,, vi har inte råd,, Hmm 199kr visst de e "bara" 199kr men ändå,, ställerna man de frågor man ska innan man köper nåt så e alla svaren nej
-Behöver du dem? Nej
-Kan du leva utan dem? Ja
Ja har så himla mycket skor,, men nu börjar de suga lite ändå,, de e ju as coola,, och billiga dessutom,, hmm HJÄLP MIG!!!
Jag vill hellre ha ett par nya converse till sommarn men ändå 199kr!!! as billigt,, men onödigt har ju massa massa skor,, bläää what to do?? What to do?? beslutsångest över 199kr de har jag nog aldrig haft,, men är man mamma ledig så e man=) vill säga No money=)

Kommentarer
Postat av: Lotta

fräcka :)

2010-02-04 @ 12:20:33
URL: http://attol.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0