Sista dagen som ung!

Ja de känns nästan så,, imon blir jag 23år.. de låter gammalt tycker jag.. 22år låter ändå ungt liksom hehe,, men man blev la 10år äldre när man blev mamma haha aa de känns så i alla fall.. Man kan liksom inte skita i grejer längre eller ta dagen som den kommer,, eller bara dra iväg när man vill,, utan man måste planera allt,, ska man passa en tid tex måste man börja göra sig klar typ 1tim innan,, först en själv sen ska bebis fixas,, se till så han e mätt så man inte åker på ett vrål skrik i bilen,, byta blöja,, ta på kläder,, oj vips nu spydde han ner hela sig,, ja då får man byta kläder på han haha ja typ så..
Bara att åka till ICA blir ett projekt liksom,, o allt ska med mat, blöjor, extra napp, extra kläder, barnvagn ojoj mm vill inte skrämma er blivande mammor haha men inget mera ligga och slappa i soffan,, eller bara dra iväg hux flux till stan nej nej planering tjejer planering haha=)
Gosse killen=)
Det verkar som Linda födde i helgen i alla fall.. va de blev vet jag inte än men Grattis=) Mike och Milla har fortfarande bullen i ugnen=) Men vem vet han/hon kanske kommer i natt åhh sikken bra dag i så fall=) hehe
Prata med Cassan idag på msn,, de har de kanon och e bruna som få grrrr avis vill med utomlands,, var så underbart när jag och Jerry var i Thai=) 3v senare blev lill skiten till också haha=)
Mm längtar tillbaka som f*n,, skulle kunna flytta till Thailand hehe,, nää men kanske ett sommarställe hade vart nice,, hört att de inte e så dyrt,, sen hade man ju kunnat hyra ut de när man inte e där=).. hmm kanske nåt att ha i planerna=)
Jupps dagen idag då. Mio e tillbaka på sin 30min sovpass som sagt underbart verkligen,, hmm not hehe.. hoppas bara detta e idag annars blir jag ledsen=(,, Såg äntligen hoppet att få in lite rutiner men NEJ de ville ej min kära son..
Han håller på och testa sin röst nu och typ gapar som bara den,, redan kl 5 börjar han på morgonen han skriker inte utan att testar liksom vad han kan göra med rösten,, mm underbart,, tycker säkert grannarna också kl 5 på morgonen,, lite svårt att få sovmorgon för den som ska få de för mig eller Jerry för Mio gapar hele tiden när han e vaken,, haha undra när de ska sluta?? haha,, de e gulligt i liten mängd liksom haha
Sen har vi lagt gröten och smakisarna lite på is,, han fattar inte riktigt (bråss på sin far) haha så vi väntar några dar och testar igen sen,, ingen brådska anser jag,, man ska ju egentligen inte börja föresn 6mån så.. sen sover han ju så bra på nätterna ändå så behöver inget direkt mer mättande än..
Mmm Thailand,, haha kan inte få de ur min hjärna asså hehe,, love it=) Snygga e vi med eller hur??
Åhh såå tråkigt när Jerry jobbar kväll asså,, fy speciellt i detta väder kan ju inte göra nåt,, blää.. längtar sååå till sommarn va=)
Nää nu ska jag surfa runt lite och se om jag kan hitta nåt snyggt att köpa som jag kan ha på mig på lördag=) wieee
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0