Shopping,

Hallojsan,, precis hem kommen från Frölunda torg,, så nu har Mio en ny overall, mössa, vantar=),, Men lite svårt var det för de har ju börjat sälja vår grejer redan,, jag menar de e ju februrai och vi lever i en istid just nu men men hitta till slut=)
Han åt förut och han slängde i sig hela 260ml hehe, han brukar bara äta 150-200 men idag va han hungrig så Jerry fick göra en till flaska haha,, så hoppas han kan hålla sig nu i 3tim hehe=)
Han var helt slut när jag kom hem min lilla gris han och pappa hade busat hela tiden så han somna så fort jag la han i sängen hehe min lilla plutt=)
När han vaknar sen ska de bli lite potatis pure igen=) än så länge kladdar han inte så mycket hehe men de kommer la snart när han fattar hur man kan "prutta" med munnen haha,, han gjorde de igår en gång så de e nog på G de med haha,,
Nu ska snart älsklingen åka till jobbet och jag förblir alone fast a med Mio då hehe,, vad ska vi göra då??, Gaaahh är så trött så egentligen vill jag bara sova men de tillåter nog inte lillskiten hehe,,
Imon e de föräldrar gruppen igen=) Kul,, nu ska Jerry med eftersom de e på förmiddan=)
Yes

Kommentarer
Postat av: Lotta

men visst e de söta vår kläder de fått in till våra pojkar? :)

2010-02-03 @ 17:47:08
URL: http://attol.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0