SHOPPA!!

Åhh mormor var här åkte precis,, fick presentkort på frölunda torg wiee så på torsdag blir de shopping inför lördan,, ska bla köpa ett par as coola skor på New yorker=).. sen ska jag köpa en klänning/t-shirt ja ska ha på lördag=) och kanske nåt mera,, älskar verkligen shoppa haha,, är sådär pirrig i magen ni vet haha sjukt ja måste ha problem asså..
Men sluta snöa då blir gaaaalen!!
Jerry har åkt till jobbet,, sitter här nu i min ensamhet.. Mio sover.. men har haft en trevlig födelsedag ändå,, men visst hade de vart mysigare om älsklingen hade kunnat vara hemma ikväll,, men nej,,
Hopp vad ska man göra resten av dagen? Ingenting antar jag,, Imon blir de antigen föräldrargruppen eller fixa mina tår haha beror på när hon har tid som ska fixa dem,, annars blir de föräldrargruppen,, hoppas då Mio e på lite bättre humör än sist=)..
Yes nu ska jag,, hmm vet inte vad jag ska göra..=( Tråkigt de blev nu då,,,

Kommentarer
Postat av: Familjen Korb ♡ Blivande tvåbarnsmamma

hihihi ska vi klaga? :p

2010-02-16 @ 14:26:46
URL: http://salkert.se
Postat av: Familjen Korb ♡ Blivande tvåbarnsmamma

Vi skriver att vi älskar balerina kladdkaka men är trötta på att kexlocken lossnar.. :p

2010-02-16 @ 14:31:39
URL: http://salkert.se
Postat av: Familjen Korb ♡ Blivande tvåbarnsmamma

Haha skickade precis en synpunkt till dom:

"Hejsan!

Först och främst vill jag göra det klart för er att jag inte trodde ni kunde göra någon godare ballerina än orginalet, men ballerina kladdkaka tar priset!

Godaste kakan jag ätit!



MEN..

De gånger vi köpt ballerina kladdkaka har antingen ena eller båda kex"locken" trillat av.

Så när man tar upp kakan får man ett kex med kladd, men den andra kexdelen ligger kvar i förpackningen.

Lite trist sådär..

Har kanske med att dessa ballerina INTE har hål i ena "locket"/kexet?



Svara gärna på dessa meddelande!



Tack för kladdkakaballerina, men fixa gärna "lock"problemet.



Hälsningar Johanna"

2010-02-16 @ 14:37:14
URL: http://salkert.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0