Resa

Hmm tittade ju på resor till Thailand igår, blev så sugen att åka när mamma och mina systrar drar imon gotte grisarna..Hittade samma hotel som jag och Jerry bodde på sist,, för oss tre 2v "bara" 24000 de e ju ganska billigt ändå,, Tog upp detta med Jerry,, jag är ju van vid att resa minst 1gång om året så förra året när de inte blev nån resa alls fick man nästan lite abstinens haha,, Men då sa faktiskt min kära man nåt smart för en gångsskull hehe,, att första gången vi reser med Mio kanske vi inte ska ta en sån resa som tar liksom 10-12tim på flyg,, eftersom vi vet ju inte hur han kommer reagera med lock för öronnen osv,,
Nää så ska vi resa blir de nåt närmare,, Spanien e ju ok,, men har vart där 1000ggr och de e dyrt att leva där och har man tex vart i Thailand så e man så bortskämd med vita stränder, billig shopping och mat osv,, Så vill inte till Spanien,, Men då finns ju Grekland,, okej de e ju dyrt att leva där,, men som barnfamilj så går man tex inte ut på kvällarna osv så de blir de väl kanske som en vanlig resa ändå.. hmm aa vi ska i alla fall vänta tills Mio är 1år så han kan göra lite saker i alla fall=)
De ringde från barn medicin förut ska vara där kl 10.30 imon och lämna prov sen tar de en vecka innan man får svar,, Tycker så synd om lilleman idag,, han har hickat heeela dagen och vart jätte gnällig,, inte konstigt när man hickar hela tiden,, hur lätt är det att tex somna när man hickar,, och vatten vill han ju inte drikca,, har fått ge han lite ersättning lite då och då för att få bort hickan,, så maten idag har jag ingen koll på alls..
Jerry har klagat på huvudvärk 2dar i rad nu han säger att de sitter vid näsan,, så hoppas inte han åkt på bihålsinflamation nu bara=(,,
Inbjudningarna till Mios barnvälsignelse är också klara ska bara köpa kuvert och skicka iväg dem,, får göra de imon,, ska även till Öppna förskolan imon massa massa imon,,
Hela veckan e fullt ös asså,, förutom idag då,, på torsdag ska jag hem till Catrin från familjeliv,, på fredag träna,, på lördag blir de melodifestivalen mys,, På söndag är de alla hjärtans dag,, fast jag och Jerry sa att vi struntar i att köpa nåt i år,, äter bara nåt gott hemma,, måste spara pengar till resa (tycker jag) ny bil (tycker Jerry) ja vi får väl se vem som får som man vill=)
Och idag är det 1v kvar tills jag fyller år hihi är alltid som ett barn när jag fyller år haha,, fyller hela 23år de ni=),, Usch låter jätte gammalt om man säger 23 22år låter mycket yngre,, hehe

Kommentarer
Postat av: Milla´n

Du tycker att du blir gammal... gumm´s MILLA fyller 27 i år.. TJUGOSJU!! haha,, det e Oldischhh..

2010-02-09 @ 16:15:48
URL: http://millame.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0