Puuh

Mm jag puuuhar efter en jobbig dag=(,, Mio har vart ledsen heeela dagen,, inte alls på sitt vanliga humör,, att få han att skratta idag var verkligen svårt..=(.. Men nu fick vi badat han,, dock bara en liten stund han ville inte bada idag heller=(,, Han älskade att bada innan,, sen har jag smörjt in hela hans kropp i miniderm för att se om utslagen kanske e torr utslag,, Så vi får la se imon.
När Jerry kom hem åkte jag iväg till mormors kompis och fick äntligen fixat mina tår hehe,, sitter med två stora typ bandage liknande stumpar på tårna som jag absolut inta får ta av på 1v sen ska jag tillbaka,, ja andledningen till nageltrånget är helt enkelt graviditeten mina fötter svullnade så mycket att naglarna växte typ fel.. men nu hoppas vi de blir bra=)
Imon är det fredag wiee sen helg underbart=).. Hoppas Mio är på bättre humör imon,, jag var helt färdig när Jerry kom hem,, hade ju inte kunnat koppla av för 5öre,, kände mig svimfärgig och trött.. men efter jag vart iväg en stund själv och vart ute lite i friska luften piggna jag till,,
Nu får vi väl se hur natten går också,,
God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0