Över..

Japp snart är min födelsedag över,, men haft jätte trevligt,, eller a halva dagen då när Jerry var hemma och mormor var här=) hehe.. Nu ser jag verkligen fram emot lördag,, inte bara för att jag ska ut,, utanför att få träffa alla goa tjejer igen fy f*n va kul de ska bli asså,, jag behöver egentligen inte krogen bara att spendera en kväll med dessa brudar e livet=) haha
Gick igenom lite gamla kort haha hitta massa party kort från förr i tiden haha eller a innan jag blev på tjocken=)
Jessie och jag på Thai fest för nästan exat 2år sen=),, Vi dricker buckets haha smal man var då=) och brun hehe
Ellen och jag för ca 1,5år sen,, åhhh want my body back mother f,, hehe
Go och glad på kräftskiva förr förra sommarn=)
Denna alkisen ska med på lördag haha Linda=) Fasiken va kul vi hade den kvällen gumman,, bara du och ja på för festen haha
Anna, moi, Julia och Jessie, i min gamla lägenhet snyft snyft,, Anna kan inte vara med på lördag de suger=(,, Men Jullen Bullen och Jessie e med såklart,, haha Vi kallade Julia för bullen när vi var yngre för a de rimma på Jullen,, men de tyckte inte Julia om,, kommer du ihåg de Bullen?? haha
Jeanette och Jag,, jag som blond de va längesen haha,, hemkommer från Thailand där med så brun=)
Sist men inte minst måste jag lägga upp den ultra party bilden den är hmm 3år gammal tror jag de e på nyår och jag har ingen som helst aning om att jag blir fotograferad haha de märks=)
Yeee rock on duuude=) haha usch asså
Men ni kan vara lugna,, denna party brud har nu gått och både blivit gammal och mamma hehe,, så på lördag blir de nog fina bilder haha,, ska hålla mig till 3,5or och vara hemma hyfsad tid,, även om Jerry tar natten och morgonen så måste man ju hjälpa till på dagen liksom,, så kan inte direkt vara hur bakis som helst..
Yes..
Nu ska jag titta lite på tv sen sooova gäsp gäsp..

Kommentarer
Postat av: Alexandra - Mami till Neville

Tack :)

Sömn och allt går utmärkt än så länge :) Själv?

2010-02-16 @ 23:00:54
URL: http://alexiiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0