Ny vecka!

God morgon!,, Min älskling var så snäll att han tog natten inatt igen,, men jag har dock haft svårt att sova ont i halsen och snuvig som få,, vakna i natt av att jag a ursäkta satte en slemklump i halsen började hosta som f*n,, inte kul,, vakna nu och mådde skit,, men Jerry åkte till Jobbet ändå ska försöka stå ut,, Mio är ju glad idag med än så länge peppar peppar hehe så de ska nog går bra=)
Gosse grisen=)
Jupps såg Johan Falk 4 igår den var bra,, surt att inte han Kinneman e med bara mera,, men han ska tydligen itne vara med så mkt i de sista filmerna..Ikväll blir de 5,an hehe=)
Händer inte så mkt idag,, går ju inte att ta sig ut med vagnen,, sitter och väntar på att BVC ska ringa också,, pga Mios spyande,, igår fanns de bara 1body kvar i garderoben a så mkt har Mio spytt i helgen,, de e inte normalt att spy så mkt,, så de ska kolla upp de om ja så ska åka dit och tvinga dem till de..
Sen ska jag även ringa barnmedicin efter BVC ringt de skulle ju ringa angående Mios provssvar förra veckan men de ringde inte,, så jäkla dåligt,,
Sitter eller a halv sitter,,
A fick ju tipset av Linda att ha ammningskudden bakom och de funkar ganska bra,, dock tycker han de e roligare att äte på spöket laban än sitta upp haha men de kommer väl..
Yes nu ska jag invänta samtalet från BVC..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0