Mys mys

Så nu är fredagen nästan slut,, haha i alla fall för mig,, sängen kallar,, kan knappt hålla huvvet öppe så trött e jag.. Jag och älsklingen har tittat på Johan Falk nr2,, den va bra,, fast ettan va bättre tycker jag=),, hehe.. Mio har ätit jätte dåligt idag,, gör man de när man får tänder??,, Han brukar äta ca varannan till 2,5 timmars mellan rum,, och då äter han mellan 150-200ml.. Nu så gick de 3,5tim innan jag fick i han mat,, och då åt han bara 100ml=(,, De e ju Jerrys natt,, så antigen så får han en h*lvetes natt eller så sover Mio utan att vilja äta under natten,, ja vi får väl se.. Jerry e alltid så mallig för hans nätter går så himla bra,, så de e la på tiden att han får en jobbig natt haha=)..
Mio har inte gjort nr 2 idag heller,, brukar göra de 1-2ggr per dag,, så vi gav han katrinplommon pure men den verkade inte ha nån effekt haha,, så vi får väl se om de kommer inatt mohahaha,, skadeglädje ja visst=)
Imon händer inte så mkt,, Jerry ska iväg coh köpa present till mig hihi fyller år på tisdag=),, Han ska ta med sig Mio så antigen ska jag passa på att sova eller städa.. beror på hur jag sover inatt,, På kvällen är de al la Melodifestival=) Jessie kanske skulle titta förbi,,=)
Så nu ska jag nana trött som bara den=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0