MEN VA F..

SLUTA SNÖA!!! Blir galen,, så här mycket snö har la vi inte haft sen den där snö stormen var för kanske 10år sen eller när de nu va,, åhhh man kan ju inte göra nåt,, i alla fall inte när man inte har bilen,, grrrr Kan ju inte gå med vagnen nånstans!! bläää Kan de inte bli vår snart,, har nog aldrig längtat till våren så här mkt..
Undra om Jerry kan ta sig hem från jobbet inatt sen haha,, a han måste köra jävligt lugnt har hört massa sirener utanför hela kvällen så de e nog många olyckor idag,, Var ju ute och körde själv förut haha gasa lite fö mycket i en rondell haha de kunde gått illa tur då att jag e en sån grym bilförare så jag ratta upp bilen ganska bra ändå hehe
Mio har nu två dar i rad sovit 1-1,5tim på eftermiddan och när han vaknat har han vart gör grinig så jag har typ gett han mat och sen fått somna om han direkt,, gör konstigt,, vet inte om han börjar sova längre nu men de e ju bara på eftermiddan han sover så,, men han blir griningare när han sover längre hmm skumt..
Sen blir jag galen på allt detta spyande asså han spyr konstant inte lite heller,, tycker synd om han samtidigt som de e jobbigt för oss med liksom,, kul att lukta spya 24tim/dygnet,, plus att han sätter ju de i halsen stup i kvarten när han ligger ner,, Ska ju till läkarn på måndag angående om han har reflux hoppas på medicin för så här kan de ju inte fortsätta han spyr typ 5-7ggr efter varje måltid och inte lite heller=(=(
På lördag e de ju melodifestivalen,, så vi tog oss friheten att bjuda hem oss själva till mamma=) de hade hon ju inget emot hon älskar ju sin dotter eller hur?? haha säkert därför hon sa ja inte alls för att hon vill träffa Mio hehe
Och på söndan ska vi hem till Lisa & David och lilla Maya=),, så helgen e uppbokad,, eller a fredan blir jag ensam Jerry ska ju på firmafest,, han sa att han inte skulle bli sen,, men va sjutton ja ska ju ut den 20 så ja sa att han kunde va ute hur länge han ville,, dock får man ju ändå tänka lite på alckoholen hehe de e ju en dag efteråt med,, man kan ju inte ligga i sängen hela dan som man gjorde förr=) hehe
Hoppas verkligen denna natten blir bättre än i natt e ap trött verkligen,, sen får jag ju bara en sova natt till helgen,, men ja ska fjäska för min man om inte han kan ta sön-mån med så får han komma och väcka mig innan han går o jobbar=)
Nu ska jag slappa en stund sen soooova gäsp gäsp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0