Mamma

Asså när man blir mamma då blir man inte bara mamma,, shit va mycket konstiga grejer man fick på köpet asså,, man blir
*Glömsk,, Jag glömmer verkligen allt nu,, vad jag lagt saker, vad jag sagt och inte sagt, jag glömde tom hämta ut mina p-piller,, jag har ätit dem sen jag var 15år,, aldrig glömt att ta ett enda piller,, men nu glömmer jag haha..
*Virrig.. aa snacka om att jag blir förvirrad ibland,, jag tex blandar ihop personer,,exempel,, när vi var och träna så såg jag en man,, jag kände han de visste jag och jag var helt hundra på att de var vår bilsäljare så jag säger "Hej Klas" öö han tittar lite konstigt "Nej jag heter inte Klas" oj shit hela ansiktet blir rött på mig asså.. då kommer jag på,, de e prästen från kyrkan jag gick i kör i som liten haha skriker efter han och då känner han igen mig med haha
*Känslig,, ojojoj så mycket som jag gråtit dessa 5månaderna och innan dess men då var de ju hormoner men nu asså,, gråter heela tiden asså inte bara för att jag e ledsen,, visst de e jag ibland men även glädje tårar och massa annat..
*Barnslig,, ja de måste man vara,, har nu under kvällen sprungit runt och dansat och sjungigt på Hakoona Matata för att hålla lilleman vaken,, japp
*Trött.. ja de e väl ganska självklart,, sov morgon för mig nu är till typ 7 och de inträffar hmm senast för 3v sen haha Men jag får väl igen för att jag sov så mycket innan,,hehe
*Ordningsam,, ja de blir man,, så fort jag ser nåt på golvet dyker dammsugarn fram,, jag tänker "Nää de kan inte ligga där tänk om Mio får de i munnen" hmm aa jätte möjligt eftersom han inte kan krypa eller ens sitta än haha,, men dammsugarn åker fram direkt=)
*Nojig,, hmm fast de var man la mest i början,, minsta lilla prick eller host från Mio ojojoj sjukvårdupplysningen nästa haha nää så illa var de inte,, Men visst är man nojig,, är han för varm, för kall, varför gråter han han måste vara sjuk,, hmm aa
Mm men visst e de kul att vara mamma=).. Mamma liksom,, för 1,5 år sen var jag en typisk 21åring,, sprang runt på krogen sov dagarna långa,,, shoppa m.m.m Och nu sitter man här med ring på fingret och en bebis som sover,, mm de kan hända Mycket på 2år,,
Ja för den 11april har jag och Jerry vart tillsammans i 2år,, vi prata om de häromdagen shit va tiden gått snabbt,,På 2år har vi bott i 3lägenheter, haft 3bilar, Vart utomlands, förlovat oss, skaffat 1barn,, ojojoj,, Vi skulle ju gift oss i Augusti med men då va ju jag höggravid så vi skjuter lite på de=),, Men de kommer bli av när vad och hur de får ni se=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0