Lördags mys!

Hejsan,, Shit va denna dagen gått snabbt även om de började redan kl 4.50 kl 4 för Jerry då haha=),, Mio har verkligen ändrat sin sovstill,, I två dar sov han 1tim varje gång och idag helt sjukt,, först 2tim sen 1tim sen 1,5tim sen 45min,, han sov ju ALLTID bara 30min innan,, Så de är kanske därför han vaknar tidigare pga sovit mer på dagarna,, denna dagen blev ju väldigt konstigt men imon ska vi försöka få in lite rutin då eftersom han sover så bra=) peppar peppar=)
Jerry har nu rakat mina sidor på håret=) Blev nice som bara den=) Nästa gång ska han nog få raka lite mer hihi
Ser på blåsningen nu när Bingo blåser Katrin haha så jäkla kul=) hennes kommentarer man dör ju,, hon e nog en av Sveriges roligaste människor=)  Hittar inget klipp nu men ni måste gå in på tv3 play och titta asså=)
Gjorde misstaget att gå in på den nya affären på torget New yorker.. hitta masssssa jag ville ha=).. Köpte ett par skor i alla fall som ja ska ha på lördag,, sen inväntar jag mina presentkort på torget som jag önskat mig hehe då ska ja shoppa loss på New yorker=)
Var även och sola idag=),, Åkte till solhuset vid vår gamla lägenhet istället,, sportlifes solarium är ok men solhuset är as bra,, blev brun nästan dirket,, så 2ggr till sen e jag ready to party på lördag=)
Skulle egentligen färga håret nu men orkar inte får ta de imon,, Sitter och inväntar Melodifestivalen nu och ska snart öppna chips påsen hihi,,=)
Shit asså,, 2kompisar har nu gått över sin bf dag=) Mike och Camilla har gått över 1v imon,, och sen Har vi Linda (inte Linda Linda haha utan en annan Linda) Hon har gått över 3-4dar tror jag,, dock harhon inte vart inne på face idag så hon kanske fick bebbe inatt=) who knows,, spännade i alla fall.. Sen är det dags för Karin den 25feb=) Sen martina den 16mars har jag för mig=).. Babyboooom=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0