Inte sovit

Var förbredd på en as jobbig natt så när jag gick och la mig kunde jag inte slappna av,, låg bara och oroa mig för lillen,,, han sov dock gott ända fram tll 01.30 då ville han ha mat,, åhh ja trodde typ han skulle vakna vid 22 men han sov så gott så,, sen sov han till 5.30 (tror han vakna av Jerrys alarm) grrr hehe,, Märkte inget utav gårdagens skrik så förhoppningsvis var det bara nån engångs grej.. Men ja har la sovit bra i ca 3tim bara så jag är sååå trött,, Men Jerry sa han kunde ta denna natten så jag i alla fall kan sova med sammanhängade sömn till 5.30 imon,,
Fick en massage av älsklingen igår,, jätte skönt.. men efteråt fick jag världens huvudvärk och mådde illa?? hmm skumt,, Jerry fick lite dåligt samvete men va sjutton de va as gott o han kunde väl inte hjälpa de han kom väl emot nån nerv eller nåt,, a i alla fall fick gå och lägga mig direkt hehe,, men somna aldrig som sagt,,
Nu sussar Mio igen,, jag går som på nålar i fall skriket ska börja igen,, nu e jag ju själv också=(,, Började tänka igår varför Mio får allt,, först fick han urinvägsinfektion när han var 4v,, sen blev de problem med magen,, sen allt hans skorv som gör mig tokig,, sen får han utslag, sen är de reflux,, asså stackrs liten,, jag skötte min graviditet jätte bra så varför får han allt?? Kunde jag gjort nåt innan? Tycker så synd om han,, lilla mammas älskling usch vill inte va med om sånt skrik igen mådde inte alls bra efteråt,,
Jag vet att man inget dirket kan göra,, bebisat får ont osv,, men ändå så klandrar man sig själv
Japp skall i alla fall till läkarn idag ska bli skönt och få svar och hjälp.. Får ta bussen dit hoppas de skottat bra nu så man kommer fram..
Sen ska jag träna idag jajamänsan,, första passet för i år=) Spinning 30min och sen core 30min heja Melle Belle=)
Vill även sända en lite tanke till min kära gossiga vän Linda läs hennes blogg så förstår ni=(,, De kommer gå bra gumman masssa pussar till dig..
Nu ska jag titta lite på The Vocie=)

Kommentarer
Postat av: Linda

TACk gumman.. va du é söt.. älskar dig.

Det kommer g bra idag. va inte nervös för ida... det kommer gå jätte bra..

2010-02-08 @ 07:45:54
URL: http://lindawidellsandh.blogg.se/
Postat av: cecilia

ja det är ju hemskt! att man ska behöva vara rädd när man går ensam..



Vilken söt dotter du har :)

hur gammal är hon?

2010-02-08 @ 09:39:39
URL: http://c-overexcited.blogspot.com/
Postat av: cecilia

jag menade son, hehe förlåt.. satt och och läste en annan blogg saamtidigt och så tänkte jag dotter i huvudet, men menade son:) förlåt :)

2010-02-08 @ 09:42:55
URL: http://c-overexcited.blogspot.com/
Postat av: cecilia

ja det är hemskt att man ska behöva vara rädd att gå själv. :/



Söt son du har :) nästan lika gammal som min.

går allt bra?

2010-02-08 @ 09:44:42
URL: http://c-overexcited.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0