Hopp hopp

Halloo,, Yes åkte iväg och köpte ett nytt spjällsängs skydd till Mio nu=),, så nu kan han allt försöka sparka hur mkt han vill för han kommer inte ut med några fötter=),, Blev en hoppegunga också,, första såg han livrädd ut haha men bara efter nån minut började han fatta och börja studsa och ha sig=),, Han satt där i ganska länge så nu kanske man kan få grejer gjorda här hemma=) sötnosen..
Träffade Mike & Camilla på 421 hon har BF imon hehe jäklar vikken mage=),, Lider med henne nu i slutet asså,, men hon såg pigg och glad ut för ändå vara i v40 hehe,, jag tog mig knappt ut i slutet haha=),, Jag tror de får en kille=) spännande i alla fall,, snart kommer alla 2010 bebisarna=)
Vi åkte även förbi morfar (pappa) en sväng.. Mio var på strålande humör,, sist han såg sin morfar blev han rädd haha,, sötnos,, men nu mös han allt med morfar..
Nu är jag helt slut,, frågan e kommer jag kunna hålla ögonen öppna under hela Melodifestivalen hehe,, får ju sova i natt men ändå sjuuukt trött asså,,
Ska dra till mamma alldeles strax inväntar bara att Mio ska vakna så ska vi ta på oss och åka=),,
Inte sådär extremt bra artister e de ju i år,, Liksom Alcazar när ska de ge upp?? De e med varje år men vinner aldrig liksom när ska de fatta?? hehe,, Sen var de ju massa konstiga artister med som man aldrig hört talas om,, Ikväll är det i alla fall bla Ola=) hehe,, Jessica Andersson ja undra om de blir sexchock?? hehe,, Sen var de Salem Al Fakir,, hmm var de nån mer känd med?? hmm kommer int ihåg,, men Heja Ola då=) hehe..
Nu ska ja fixa lite innan vi ska åka så puss och hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0