Hmm?

Va e de med min lilla bebis?? Han har vart gör gnällig hela dagen, trött, skrikig ja allt,, Gav han alvedon förut hjälpte nada,, han har fått mer utslag med stackrn,, vet inte vad jag ska göra??,, Han har ingen feber eller a med alvedon i kroppen hade han 37,1 men då antar jag att han inte har feber så så mkt kan väl inte alvedon sänka feber?
De verkar som han har ont nånstans för han kan helt plötsligt bara börja gall skrika,, som förut,, jag satte han i mitt knä efter att ha busat lite med han,, och då började han gallskrika precis som han fick ont nånstans,, Att ha bebis i fasiken inte lätt asså.. jag frågar han hela tiden "Vad e de gubben?" men han kan ju inte svara,, åhh blir så ledsen när jag verken vet ut eller in,,
Funderar på att åka upp till Östra men sjukvården i Sverige e ju piss,, de kommer bara titta in i rummet och säga Nej inget fel på han,, ja de e ju så de gör.. A Jerry kommer snart hem i alla fall så får vi se hur lillen e resten av dan annars åker vi nog upp,, för nåt e fel ja känner det,,
Gnällig e la en sak,, de kan dem ju vara,, men sånna panik skrik bara lite då och då,, de måste vara nåt,, och sen tror jag fortfarande han har reflux asså,, han la av en sån spya förut va,, hela mig fick byta på mig själv båda tröja och byxor,, De är som läkare inte vill ha saker att göra så de säger att de inte e nåt fel..Forstätter de så här så kommer jag åka upp till östra och vägra åka därifrån innan de gjort en ordentlig koll på han,,

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Hej! Hittade din blogg på familjeliv, du svarade i min tråd "hur är era 4 månaders" så jag kikade in på din profil.



Min dotter va också jätte gnällig och kunde få hysteriska skrikattacker för 2 veckor sedan ungefär. Hon hade också utslag på kroppen, vi fick komma till barnmedicin. Hon hade ingen allergi men däremot visade de sej att hennes utslag va eksem som såklart kliade nåt fruktansvärt, därav hennes humör. Vi fick salvor och Tavegyl (som hjälper mot klåda) och på bara någon dag så va utsalgen borta å hon e nu hur pigg, glad å go som helst! =)



Behöver ju inte va samma för eran lilla kille men jag tycker absolut att ni skall se till att någon tittar på hans utslag! Tänk va arg man själv hade blivit om de kliade över hela kroppen å man varken kunde komma åt å klia själv eller säga till någon va som va fel...

Kram Rebecca & Nellie

2010-02-11 @ 15:25:15
Postat av: Melissa

asså??.. Mm kanske ska kolla upp de då.. finns de krämerna receptfritt på apoteket?

2010-02-12 @ 07:07:26
URL: http://melissabelin.blogg.se/
Postat av: Anonym

En av krämerna, locoid, e inte receptfri. Sen har jag smörjt me miniderm å mildison. Dom behöver du inget recept för (locoid å mildison e kortisonsalvor, locoid e lite starkare).

Hoppas de blir bättre snart!

2010-02-12 @ 11:14:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0