Gossig

Mm trots lite gnäll idag så är Mio ändå på mkt bättre humör idag än igår.. Men man märker att nåt är jobbigt för han,, jag tror faktikst tänder ändå,, han gnuggar tom leksakerna nu mot tandköttet=(,, stackrn,,
Haha här e han lite arg haha=) sötnosen=)
Måste bara berätta för alla mammor ja de e väl dem som e intresserad av bajs haha,, aa fasiken va öppen man blir om de när man blir mamma.. Han har ändrat "bajs stil" haha innan så var de bara klämma klämma,, nu så åker båda bena rätt upp i luften och så blir han helt röd,, och sen kommer ett litet ljust pip haha,, ser sjukt roligt ut asså,, hehe
Mammas gossing=)
Utslagen är lite bättre idag så ska fortsätta smörja med miniderm och hoppas de håller sig borta=)
Han har somnat ganska bra idag med,, men man har fått vagga han till sömns alla gånger men de e la för tänderna då antar jag,, han klarar väl inte av att komma till ro själv nu när de kliar som de gör..
Snart slutar Jerry=) wiee han ska åka och hyra Johan Falk och köpa lite annat gott tills ikväll=),, Shit hoppas jag orkar va uppe ikväll känner redan hur tröttheten börjar komma.. gäsp gäsp.. Undra när de ska göra ett Svenskt unga mödrar=) haha okej ja kanske inte e "ung" om man jämför med de norska och danska,, men ändå haha
Varför äta mat när de finns andra grejer va?? haha
ska lägga upp en film sen när Mio hoppas i hoppgungan han älskar den verkligen=)
Nu ska jag käka lite puss och hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0