Gnäll gnäll

Idag har inte vart en rolig dag,, gnäll hela dagen verkligen,, Mio tom gnäller när han är i min famn vilket han typ aldrig gör,,är helt slut nu,, Jerry tog han direkt när han kom hem så fick jag åka iväg en sväng,,
Vet inte varför han gnäller? Han har haft hicka hela dagen med,, de e inte normalt men ingen lyssnar ju,, "Vissa barn gör så" men de kan inte vara så,, De är inte normalt att både spy så mkt, hicka, hosta osv varje dag de kan inte vara normalt..
Tycker så synd om han samtidigt som man blir frustrerad och trött för man vet inte vad man ska göra och orken tar slut till slut,,
Alla mina mål jag haft typ efter 3mån blir de bra och efter 4mån blir de bra,, de funkar ju inte,, så nästa mål blir väl 5mån då haha,,
Så tittar man på alla andra och jämför vilket man absolut inte ska göra,, men i mina ögon gnäller nästan aldrig andras barn,, hehe Sen klandrar man sig själv jämt gör jag fel eller vad?
Hoppas att imon blir en bättre dag,, ska ju vara ute hela förmiddan också så skulle uppskatta om Mio kunde vara glad så man slipper gå hem från öppna förskolan med en gång,,
Jerry ska ta natten i natt igen för han tycker inte om när jag e så trött haha så söt min lilla hubbe bubbe=)
Jaja ska titta på lite tv nu sen soooova gäsp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0