Freeedag=)

Yes today is friday=) Natten var jobbig,, fattar inte han sov ju kanon början av veckan,, inatt vakna han 23.30 sen 3,40 låg och böka till 4.15 somna om till 5.10 sen va de bara att gå upp.. Okej han var mycket gladare idag peppar peppar men 5.10 e fan för tidigt asså,, grrr mådde illa i morse när jag gick upp,, men inatt ska jag få sooova,,Jerry har erbjudit sig att ta alla nätter denna veckan plus helgen men va sjutton,, får så dåligt samvete då,, han måste ju sova han ska ju jobba liksom,, räcker att han tar helgerna och kanske nån dag veckan när jag är helt slut hehe,, Men visst e han underbar=) Han gör verkligen allt för att jag ska bli pigg och glad..
Haha i morse var ja as sur jo för ingen sömn då blir man ju en sur kärring utan dess like hehe,, så Jerry satt i köket o åt frukost så roppa ja på han kom och titta när Mio leker med sina fötter haha aa han har precis hittat dem nu=).. Så kom Jerry in haha och han säger "Jag vet inte om jag vågar gå in här du kanske bits" haha Förlåt älskling att jag är en bitter kärring ibland men ja va verkligen sååå trött i natt hehe
Ikväll ska jag och älsklingen bara mysa,, äta lite nötter och titta kanske på en film=),, Hyra Johan Falk 2kanske=),, Sen ska jag föreslå en prommenad när han kommer hem med,, blev ju inte så mkt gym denna veckan pga bvc besök, läkar besök osv..
Imon e de Melodifestivalen igen,, hoppas verkligen på bättre låtar nu,, var ju skandal förra veckan,, såg nu på artisterna grr inga bra hoppas hon Pauline är bra i alla fall,, resten suger ju grrr
Jaja ska njuta lite av tystnaden nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0