Fredag

Hejsan,, är sååå jäkla trött va,, har sjukt ont i kroppen och onte i magen och ögonen går i kors underbart,,Gick och la mig 20.45 igår Mio vakna 22 underbart,, men somna direkt när han fick nappen,, sen vakna han 00.30 fick mat sen kl 3 fick mat sen kl 5 då började han tjöta och ha sig men efter ca 15min somna han om själv.. men vakna 6.10 och ville upp.. Jerry var då så snäll och gick upp med han,, men ja kunde inte somna om direkt för Mio var på extremt tjöt humör haha=) sov la 40min ungefär,, så idag är jag en riktig Zombie,,
Fattar inte varför Mio har börjat vakna så ofta,, innan var de 1g per natt max 2ggr men nu kan de bli 1000gggr men de e la en fas som alla andra haha,, tycker inte bebisar har annat än faser just nu hehe..
Eyy vadå sova??
Hehe sötnosen,, Fick inte i han gröten igår han va lite för trött så fick ge han flaskan som vanligt,, får testa ge han gröt lite tidigare idag och se om de hjälper med sömnen,,
Idag är Jerry ledig på dagen=),, Mats ska komma hit med semlor mmm mumma=) Sen ska Jerry på firma fest och jag och Mio ska slappa hehe,, vill gärna få städat här hemma idag men har ingen ork alls,, Fredags mys blir de ju inget av idag=(
Mammas snutte plutt=)
Måste bara lägga upp en sån söt bild på min syster Cassan hehe tyckte hon va så söt på denna bild=)
Mm storasysters lilla minigris=) Gabban du e med söt men du har ju bara party bilder nu för tiden haha
Sjukt Gabban fyller 18 snart,, kan inte tänka mig de asså känns som igår båda mina systrar va små bebisar och även Elias,, Elias blir 7 i juni helt sjukt va tiden går snabbt,,
Hmm vad ska Gabbisen få i 18års present då,,? Har 2saker,, kan inte skriva vad för Gabban läser ju här,, hehe men de e två väldigt bra saker i alla fall.. kan inte välja vad bara=)
Lilla Gabban=) hehe
Jaja nu ska ja snart börja fixxa här hemma om ja orkar gäsp gäsp,,

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ge mig båda!!!!

2010-02-05 @ 09:21:38
Postat av: Melissa

haha vem e du då?

2010-02-05 @ 09:25:28
URL: http://melissabelin.blogg.se/
Postat av: Anonym

Din lilla syster din tönt

2010-02-05 @ 13:25:43
Postat av: Melissa

haha cassan eller

2010-02-05 @ 14:34:07
URL: http://melissabelin.blogg.se/
Postat av: Anonym

Gabban!! Jag skrev ju att jag ville ha båda!

2010-02-06 @ 00:16:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0