Forts

Glömde ju att nämna gårdagens höjdpunkt i Melodifestivalen,, hehe Dolph Lundgrens framträdande haha de va riktigt grymt,, han skulle gått vidare,, först tyckte han var lite små löjlig men när han sjöng sen haha en riktig man de där asså=)
Jaja,, Snart ska vi hem till Lisa,, inväntar att lilleman skall vakna bara,, Vi har fått städat här hemma idag äntligen,, dammråttorna har verkligen trivts här hemma de senaste men nu är de utrotade=)
Här har vi glader=)
Hopp hopp=)
Ikväll ska vi bara mysa,, Jerry ska göra chicken nuggets,, =) vi hade tänkte hyra Johan Falk nr 2 men de verkar komma massa bra på tv så vi skiter nog i detta,, sen ska jag få min efterlängtade massage av älskingen,, han var och köpte massage olja häromdagen=) gott gott=)
Imon är de ju läkar besök för Mio,, ska bli skönt att äntligen få svar varför han spyr osv,, hoppas på medicin så han kan behålla maten nån gång,, och inte äta varannan tim hela tiden hehe.. Tycker så synd om han när han spyr så mkt och för uppstötningar han kan riktig kvida ibland när han äter mammas lilla gris,,
Sen ska jag börja gymma i veckan också ja jag vet sagt de tusen ggr,, men jag ska faktiskt gå in och boka pass redan nu=),, För nu jäklar ska de sista 5kg bort och även daller magen,, och sen är nästa mål 7kg till så jag väger lika mkt som jag gjorde när jag och Jerry träffades,, jupp gick upp 7kg i Ny kärs kilo haha,, de syntes inte så mkt men ändå,, så sammanlagt 12kg ska bort innan sommarn i alla fall.. men 5kg ska bort nu nu nu=)
Yes nu ska jag boka gym pass=)

Kommentarer
Postat av: Lotta

haha så sööööt :)

2010-02-07 @ 14:54:58
URL: http://attol.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0