Fångad av en stormvind!!

Haha,, ikväll är de schlager kväll.. eller rättare sagt konstiga melodier kväll=) inga bra ikväll alls men hoppas nån kan ha nåt bra att framföra haha..
Mio sov okej inatt ändå,, han vakna kl 00 för mat,, och sen ville han tydligen gå upp kl 4,, Jerry hade försökt i över 40min att få han att somna om men de gick ej,, så kl 04.50 gick de upp och då vakna jag med av en gaphals hehe,,
Han e fortfarande gnällig,, han kommer la vara de tills tanden ploppat upp antar jag.. Han somnade sen om vid 5.30 och sov till 7.15 så då passade jag på att sova lite till jag med,, de va behövligt,,
Idag händer inte så mkt,, ja ska åka o sola tänkte jag,, kan inte träna pga tårna,, får inte ha trånga skor och mina gym skor är ganska trånga,, så de blir sol bara,, sen ska jag köpa hårfärg (svart) sen ikväll ska Jerry få äran att raka mina sidor hehe orkar inte springa till frissan 1g i månadan för att klippa till sidorna så nu ska vi se om Jerry kan fixa det=),, I trust him,, annars jäklar haha,, vill ju va fin tills på lördag=),, Då ska vi ut wiee längtar så,, Jag ska då dricka 3,5or bara,, de funkar ju för mig nu så varför häva i mig massa annat starkt hehe..
Funderar på om jag skall gå till gymmet och sola eller om ja ska ta bilen,, behöver ju röra lite på mig,, finns ju buss därifrån om man inte skulle orka gå hem sen,,hmm vi får väl se,, vågen har stått stilla nu ett tag,, de va fasiken som mamma sa,, hon sa de sista 5kg är jobbigast o ja de e dem,, har dock bara 4kvar men ändå,, grrrr
Men de värsta e ju att min höft blivit bredare och den kommer antagligen inte gå tillbaka,, så ja kanske måste säga bye bye till alla mina 10000jeans=( aa jag ger de nån månad till annars får ja la sälja dem och köpa nya=(..
Puss

Kommentarer
Postat av: Sophie mamma till Nellie

haha ja precis, jag känner bara igen 2 artister ikväll. resten har jag bara inte hört talas om :P

2010-02-13 @ 18:12:14
URL: http://beylejd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0