En till?

Åhh Nu har Mike och Milla lagt upp bilder på sin lilla sötnos Charlie han e såå söt helt sjukt,, blev så sugen på en till nu så jag dör haha,, ja de växer verkligen för snabbt,, även om man vill att de ska lära sig krypa gå prata osv vill man ändå ha kvar den som nyfödda,, haha, Vill ha en liten tjej också en av varje,, men de lär jag ju inte få,, kommer garanterat bara få killar haha,, Mamma fick 3tjejer, min morbror fick 3killar så de e väl så i min släkt,, jo Pappa fick ju i o för sig en kille med Carina sen men ändå,,
Nää men man får väl vänta några år minst 2år i alla fall,, men man blir sjukt sugen nu när man ser alla nyfödda,, Lindas lilla Felicia också e så söt massa massa hår åhhh haha inte ens blivit av med alla babykilon än innan man vill ha flera haha
Mio ca 2tim gammal=) och en sliten mamma med en jäkla tova i håret haha

Kommentarer
Postat av: linda

lika bra att skaffa en till innan man blir av med gravidkilorna...

2010-02-24 @ 11:09:20
URL: http://lindawidellsandh.blogg.se/
Postat av: ISABELLES FOTOBLOGG ♥

Jag mår bra! :D

har du tips på bra filmer? :D

2010-02-24 @ 18:21:10
URL: http://iisssabelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0