Blandad dag

Japp,, Dagen har vart blandad,, mycket gnäll men också glatt=) Mio sov 1,5 tim sen på morgonen,, Och det märktes verkligen för han var på strålande humör sen.. Kl 9.30 gick vi till Frölunda torg till Barnmedicin,, vi gick asså=) tog ca 35min.. På barnmedcin var Mio gör duktig,, han väntade tyst i väntrummet vi fick vänta i ca 15min vilket e ganska länge för Mio att sitta stilla,, Sen när vi skulle ta blodprovet förväntade jag mig massa skrik,, men han satt tyst som en mus sa inte ett ljud,, de var bara jobbigt i slutet när sköterskan skulle sätta på plåster hehe,, men han skrek aldrig=)
Sen gick vi en snabbis till torget,, sen gick jag i ca 50min innan jag gick in på BVC till öppna förskolan,, Där gick de inte så bra,, Mio börja kinka redan efter 20min typ,, försökte med allt,, han hade ju sovit,, och han hade ätit,, men inget var kul.. Tror han tyckte de blev lite mkt för han,, massa barn osv,, de var ju första gången,, så efter ca 40min gnäll tog jag mitt pick och pack och gick hem istället,, Så jag har i alla fall gått mycket idag ca 2tim=) så de e ju bra.. Mio blev glad så fort vi kom hem,, så de måste ju vart att han tyckte de var lite "läskigt" med så mycket nya människor,, men får fortsätta gå dit så han vänjer sig..
Sen kom älsklingen hem,, vi slängde i oss lite mat,, sen körde han mamma och mina systrar till flygplatsen,, till Thailand bye bye,, åhh vill också åka grrrr..
När Jerry åkt,, så va Mio på grin humör igen,, han var fortfarande trött,, för han vakna ur en mardröm,, men försökte ändå hålla han till minst 18.30.. de gick till 18.20 sen tog det 30min för han att somna,, så han var la både över trött och trött hehe,, hoppas han sover lika bra nu som de andra 2nätterna med Jerry men de tvivlar jag på hehe,,
Imon ska jag hem till Catrin från familjeliv,, hoppas Mio är på lite  bättre humör då,, Sen på eftermiddan ska jag till en fotvård och fixa tårna de är fortfarande inte bra,,=(,, Men hoppas de blir de nu i alla fall..
God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0