Barnvälsignelse dagen=)

Godmorgon! Fått sova hela natten helt underbart,, Vaknade av mig själv vid 6 tiden,, kunde inte somna om men vad gör de ändå fått sova 8.5tim=),, Munnen känns lite bättre,, kan prata idag i alla fall hyfsat,, dock har jag inte vågat mig på nån frukost än hehe,, Men fy var den där munsköljgeggan smaka skit,, och nu när jag vakna kändes hela munnen typ förlamad av den usch och blää..
Såg Luftslottet som sprängdes igår va fasiken 2tim och 20min lång hehe,, Den var bra men lite långdragen,, för mkt tjöt och för lite action haha,, man ville liksom bara att de skulle hända nåt,, tycker den första filmen var bäst=)
Älsklingen gick u och köpte soppa till mig mm underbart så fick i mig lite "mat" till slut,,
Mio sov gör bra i natt,, han vart as trött igår kväll,, han somna vid 17 de brukar han göra för att sedan vakna vid halv 6,, Men han sov 17-17.45 då jag väckte han,, men han var så trött så de var bara på med pyjamasen ge han mat och lägga han igen,, så han somna redan 18.20 igår,, Sen vakna han 3 för mat och ville sen gå upp kl5 men han had eju sovit jätte mycket då så inte så konstigt..
Jupps har börjat städa lite här hemma nu,, bäddat rent i sängar o så då Jerrys pappa, Hans bror med tjej och hans systrar ska sova här inatt,, Vi ska ju sova hos pappa.. Undra hur natten kommer vara,,Mio e så himla känsig för all intryck får väldigt lätt mardrömmar,, så kan slå vad om mycket skrik inatt hehe..
Så sen bär de av till mamma,, blir inte så många,, då folk e sjuka, kan inte komma osv,, beställde en 40bitars tårta men vi blir nog bara 25-30 personer nu haha,, men då har vi tårta så de räcker haha=)
Its raining today wieee=),, All snö ska bort=),, Men de som e jobbigt nu är ju allt vatten?? Va ska de ta vägen.. ligger fullt med mini översvämningar på gatan hehe,, Men man kan i alla fall gå ut med vagnen,, gud längtar till våren så jag dör asså,, Vill röra på fläsket=)
Nää nu ska jag läsa lite bloggar kan ge tips om några här,, En fråga till er som vet att jag läser era bloggar haha,, e de ok om jag tipsar här på bloggen? Vissa har ju lösen men ni andra?? men här e några jag vet vill ha reklam mohaha
Vi har Linda Widell hon är en utav mina bästa vänner=),,Hon skriver om sitt liv med sina 2 små grisar=) Theo 2,5år och Mios fästmö Thilda på 8mån=)
Sen har vi hennes gos syster Frida Widell hon skriver också om 2små grisar haha nää hundar e de=),, Hon har precis köpt en ny valp göör söt sen har hon sin Nelly sen några år tillbaka=)
Sen får vi ju inte glömma Spiderchick känner henne inte men hon skriver så himla roligt=) Har en son på hmm 6mån tror jag eller 5,, himla roliga mamma=)
Japp de var några tips skriver fler sen,, om jag får för er=)
Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: Frida

Hoppas dagen idag blir bra =)

Tack för att di tipsa om min blogg, du är söt du =)

2010-02-27 @ 09:43:53
URL: http://fridaonelly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0