Bakis

Ja tro de eller ej men Melle blev bakis på 4st 3,5or haha snacka om billig fylla=),, men de bådar inte gott för framtiden haha,, Hade verkligen as trevligt igår,, vi blev inte så många Jag, Jessie, Elle, Nicole och Jessica.. Men de var såå kul,, vi tjöta och tjöta och skratta och skratta haha aa verkligen skit kul=),, Behövdes kan jag säga hehe.. Blev såklart massa snack om Mio och förlossningen osv,, men även "skitsnack" haha,, alltid lika kul=),, Inte träffat Jessica E på gör länge så de var riktigt kull,, Nicole lika så,, så jävla skön den Tjejen asså=)
Nicole=)
Vi=) Jessica, Jessie, Jag och Ellen Bellen,, som by the way gått ner typ 10kg eller nåt eller inte mer,, gumman nu får du inte gå ner mera blev fasiken rädd,, fick en chock när jag såg henne haha,, ÄT MAT KVINNA!! haha
Japp riktigt kul igår,, tack tjejer,, fick även present kort på NEw yorker och Gina=) me like shopping shopping,, en stegräknare fick jag också hehe och de bästa av allt En Redbull haha Tack Jessie=)
Redan kl 22 börja jag gäspa haha,, men höll mig till kl 00,, sen skulle de in till stan,, ja banga för de blev så sent,, hade aldrig orkat idag i så fall,, så tog bussen hem i snö stormen haha,, var la hemma vid 00.30 somna som en stock,, vakna till vid 6 sov sen till 8 mm underbart=)
Mio sov kanon i natt,, vakna 4 för mat vet ni?? Sen somna han om!!! wiee sov till kl 6 och än så länge e han på strålande humör,, han var vaken i 2,5tim utan problem typ aldrig hänt=)
Sover hos mamma=) sötnosen=)
Japp vakna as förkyld i morse med,, va ju motvind hem igår så all snö blåste rätt in i ansiktet på mig haha,, även huvudvärk haha,, men ändå så jäkla glad,, man behöver fan komma ut ibland asså,, träffa andra prata av sig,, gör såå himla mycket=)
Darin igår,, riktigt bra,, ingen melodifestival låt men fan va killen kan sjunga=) men den där andra tjejgruppen va sjutton va de usch och fy nej tack=)
Idag ska vi mysa till Johan Falk 4=),, Jerry är nu och handlar mat sen ska han träna och sen ska han laga jätte god Thaigryta=) Han e så duktig min älskling,,=) Sen blir de mys med film ikväll..
Men sen börjar nästa vecka grrr jobba igen tråkigt,, men de kommer hända massa i veckan,, Barnvälsingelsen är ju på lördag=),, Så måste åka och handla kläder till Mio, fixa tårtan, resesäng då vi ska sova hos mamma på lördag,, Jerrys bror och systrar ska bo i vår lägenhet,, om de ens kan komma upp nu pga vädret,, hoppas de blir bättre tills lördag,, Nej nu ska ja ta mig en redbull och piggna till lite=)
SNÖÖÖ!!!

Kommentarer
Postat av: Dockie

sv: hehe okej, varför så lång tid? Jo med mej är det helt okej :)

2010-02-21 @ 11:09:12
URL: http://dockie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0