Bad day

Ingen bra start på dagen alls,, inte sovit sen kl 3 i natt,, Gick och la mig kl 21,, 21.15 vaknar Mio av en mardröm,, upp trösta han sen somna han om igen,, vakna 00.30 då va Jerry fortfarande uppe så han gav han mat,, sen vakna Mio 3 fick först Mat,, så somna han sov 10min sen började de,, han vände sig i sömnen vakda skrek jag upp hjälpa han osv ja så höll de på tills kl 5.20 då jag fick nog av att springa upp och ner,, så då gick jag upp med han,, Han va gossig i 1tim sen blev han trött,, försökte vagga han i famnen som jag gjort de 2 andra dagarna men icke,, han börja skrika,, höll på as länge,, sen fick jag nog,, var as trött allt snurrade, mådde illa,, så jag väckte Jerry så han fick hjälpa mig lite,,
Efter 1tim ungefär somna han,, fick vagga han till sömns,,
Sen fick han sig ett gott bad trodde de skulle få han på bättre humör,, visst han var glad och go i badet men sen börja han kinka sig igen,, åhhh varför just idag när jag e som tröttast,, Men nu denna gången somna han bra=),, Han somna på sidan med ena benet upp över spjällsängs skyddet haha,,=)
Mio har fått massa konstiga prickar på hela kroppen,, så funderar på om de kunde va sköljmedlet så köpte nytt igår så nu tvättas alla hans kläder=) får se om de e de,, annars vad kan de vara??
Imon är de äntligen fredag i alla fall=),, Jerry e ledig hela dan för han ska på firma fest på kvällen,, så ska passa på att sova lite på dagen där,, för natten lär ju jag få tag,, man vet ju själv hur killar e efter några öl tror inte en skrikande bebis kan väcka han då haha,, Men på lördag får jag soooova=) mmm längtar sjukt mycket,, Ikväll blir de nog sängen samtidigt som Mio hehe=)
Puss

Kommentarer
Postat av: Lisa

Prova att tvätta utan sköljmedel, jag tvättar aldrig Mayas kläder, lakan eller handdukar med sköljmedel då det kan ge utslag :)

2010-02-04 @ 17:52:47
URL: http://lisaomaya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0