Arg!

Aa nu e ja arg,, De skulle ju höra av sig från barnmedicin inom en vecka om Mio var mjölkallergiker eller inte,, men nej de gör dem inte och när ja ringer är de stängt,, okej ja tror inte att han e de,, men ja tror han har reflux,, för tex nu,, förut,, spydda han skit mycket asså de verkligen spruta,, 5ggr fick byta kläder 3ggr på mindre en 1tim,, de e fan inte normalt,, ringde till BVC de hade stängt med men ja prata in ett bestämt lite argt medelande för nu får da vara nog,, nåt fel e de,, man kan inte spy så här mkt,, han gjorde inget ens,, första gången var han i min famn, andra gången låg han i soffan och resten satt han lugnt i babysittern,, Nä på måndag ska jag ringa andra ställen,, nån som vet nåt bra ställe i Göteborg där de tar en på allvar?? Han lider ju,, sätter i halsen och hostar och spyr de e ju inte kul,,

Kommentarer
Postat av: jeanette

Hej, Va kul :) Jo det går kanon bra för oss. Det finns ju inget bättre än att vara mamma <3 Sömnen, jo den går kanon, Hugo somnar mellan 20-21 varje kväll och sover till ca 6-6.30, då äter han första målet. Själva då? Kram

2010-02-19 @ 18:04:57
URL: http://tattoochick.blogspot.com
Postat av: jeanette

Ja gå upp klockan 3 e ju inte så kul.. Jag tror Hugo börjar få tänder så smått, han gnager på allt.. Lite gnällig nån gång ibland. Men jag tror Hugo e världens gladaste unge, hihi, så härligt. Hur gick din förlossning?

2010-02-19 @ 19:20:06
URL: http://tattoochick.blogspot.com
Postat av: jeanette

Ojdå va mycket han vart med om redan, men tur det börjar gå åt rätt håll. Jo min förlossning gick kanon bra när den väl kom igång. Vet inte om du läst min förlossningsberättelse? Jag låg inne på förlossningen tre dygn med grymma värkar, blev igångsatt, med tre doser gel, funka inte. Sen satte de in en ballong, det funka, men fy fasen så onte det gjorde, du kan läsa berättelsen, där står allt :) Kram

2010-02-19 @ 19:39:47
URL: http://tattoochick.blogspot.com
Postat av: jeanette

Hihi ja läs den :) Den e rätt intressant :)

2010-02-19 @ 19:51:37
URL: http://tattoochick.blogspot.com
Postat av: Lisa

Dactacorten menar du? :) Ja jag hoppas att det försvinner snart, är redan lite bättre faktiskt. Maya hade också jätte mkt vid halsen när hon var pyttig och speciellt när det var så varmt under sommaren fast vi tvättade noga med vatten varje kväll och kollade under dagen så det inte var nått (det blev geggigt) och det funkade bra för henne iaf. Det blev bättre när hon ville ligga mkt på mage och kunde sitta :)

2010-02-19 @ 22:04:44
URL: http://lisaomaya.blogg.se/
Postat av: Lisa

Dactacorten menar du? :) Ja jag hoppas att det försvinner snart, är redan lite bättre faktiskt. Maya hade också jätte mkt vid halsen när hon var pyttig och speciellt när det var så varmt under sommaren fast vi tvättade noga med vatten varje kväll och kollade under dagen så det inte var nått (det blev geggigt) och det funkade bra för henne iaf. Det blev bättre när hon ville ligga mkt på mage och kunde sitta :)

2010-02-19 @ 22:04:45
URL: http://lisaomaya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0