All hearts day today=)

Ja idag är det ju som sagt allt hjärtans dag=),, Det ska vi fira med älsklingens urgoda Lasange finns inget godare=),, Och sen lite mys till Johan Falk 3 haha blivit en riktig nörd på de filmerna nu haha=)
Klockan är bara 12.30 känns som den e 19 haha, sjukt.. men Mio är på strålande humör idag wiee och han sover as bra sov 1tim förut och nu har han sovit i 1tim och 15min=) hoppas verkligen detta e vändningen=)..
Läste förut i tidningen om att Dogge flogge bogge lito,, är sur för att Eric Saade mima i den sista tonen på sin låt,, ni vet när han sjöng i regnet,, men va fasiken de va ju en show,, han mimade ju inte hela låten haha så löjligt,, Dogge är baa avundsjuk,, haha..
Sen stod de om ett nytt mord i göteborg idag igen,, igår kväll och i förr går sköts de också och dagen innan dess var de kniv och dagen innan de grep dem 15st killar här i V.F för knark och vapen innehav,, gud man känner sig verkligen säker,, Har Göteborg blivit de nya New York eller va e de frågan om??,, Vågar man bo kvar här?? Helt sjukt ju,, Helikoptern har surat här över 3gånger på 1v nu,, usch
Hyrde också filmen Fame den "nya" versionen,, den ska vi se imon bitti eller nästa gång Mio sover=)..
Mina 2kompisar som ska ha barn har fortfarande inte uppdaterat sin Face hehe,, så jag tror nog båda ligger och krystar nu hehe gud vad spännande,, Mike och Milla får nog en kille Linda tror jag tjej ska se om jag får rätt=)
När man ser alla gravida nu och när Mio är så snäll som han e nu haha,, så vill man ha många mer barn,, eller i alal fall ett,, skulle vilja ha en liten flicka också,, en av varje perfekt=),, Har redan namn och allt,, får jag en flicka ska hon heta Tindra,, de har jag velat så länge jag minns,, Men vi ska i alla fall vänta tills Mio är minst 2-3år 3år tror jag blir lagom eller 4 för då kan de ju sköta sig lite själva i alla fall..
Men om de hade gått att vara gravid utan att få stor mage och ont över allt hade jag verkligen uppskattat det haha,, jag hoppas jag glömt min graviditeten innan nästa barn asså,, för de 9månaderna var nog de jobbigaste jag vart med om,, men de var värt det absolut=) men de va sjukt jobbigt att bara på 30kg extra och svullen som en flodhäst,, och ont överallt,, inget kul alls,,
Nu ska jag ta min lilla gosse gris som vaknat=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0