aj,,

Hallojsan,, Haft fullt upp hela dan,, Dagen började kl 6 då ville lill grisen inte sova mera hehe,, han vaknade 2ggr i natt innan de,, brukar bara vakna 1g så vet inte va de e men hoppas han sover mer inatt hehe=),, Hade gör mysigt på morgonen,, vi gick upp låg och tjöta lite i soffan,, sen somna han i min famn och sov i 40min,, sen när han vakna ville han ligga kvar o gossa hihi aldrig hänt innan helt underbart=)
Sen när Jerry kom upp,, fick Mio lite mer gröt=) sen drog vi iväg och handla mat=),, Sen åkte vi till BVC på föräldrargruppen,, Var så kul,, för jag pratar ju med några tjejer på familjeliv i en grupp där,, Så kom de in en tjej idag och sa att hennes dotter hette Caylie (vet ej hur de stavas) så tänkte ja hmm de heter ju en dotter till en av tjejerna i gruppen,, a så sa hon sitt namn Vincii hehe japp då var de hon,, så efter en stund så koppla bägge två att de va vi gruppen hehe,, har aldrig träffat henne innan bara snackat på fl så de var gör kul=),, Hade en jätte söt liten dotter på 6mån=)
Shit hörde värsta ljudet från sovrummet sprang dit då har Mio i sömnen typ vänt sig halvdant och fastnat på nåt sätt,, fick vända han och nu somna han igen,, men shit va rädd jag blev lät först som han satt nåt i halsen hehe..
Japp sen då,, åkte vi hem mormor kom hit försökte fixa min tå igen asså fyy fasiken va ont den gör,, nageltrång önskar jag nog inte min värsta fiende ens=) hehe
Nää nu vakna lill grisen igen för ta han nu skriver mer sen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0