Åhhh

Fattar ingenting just nu,, dagen började ändå bra,, Men efter Jerry åkt va Mio gör konstig,, han var fortfarande trött när han vaknade vid 1 tiden,, så vid 14.30 försökte jag somna han igen eftersom han var gör trött,, då började han skrika hej vilt,, jag fick vagga han,, han somna,, ja la ner han i sängen så som jag alltid gör.. men efter 2min vakna han och jag fick göra allt om igen vagga lägga ner,, höll på så 4ggr han somna i 2min sen vakna,, sen 5gången så somnade han och han sov 5min så då tänkte jag gött nu sover han,, men efter 10min vakna han,, och nu skratta han och hade sig,,
A ja fick ta upp han då..han var glad hmm kanske 40min,, försökte få i han mat,, han drack bara halva flaskan,, sen började han skrika igen,, a fick hålla på som en dåre att underhålla han,, när klockan blev 18,, försökte jag igen med mat,, han åt bara halva flaskan nu med,, men sen gick de inte längre så ikväll somna Mio 18.20 för natten,, mm ser fram emot att stiga upp vid 3-4 imon bitti,, fattar inte va de vad med han nu på eftermiddan kvällen..
När man har sånna här kvällarn så längtar man sjukt mycket tills de blir några år så man bara kan säga puss och godnatt så sover de haha,,
Men men ska lägga mig i tid med,, kanske redan om 30min är jätte trött har huvudvärk ja allt.. blää..
Hur ska ja kunna hålla mig vaken på lördag haha,, kommer la vara så speedad för att vara med kompisarna att ja kommer vara över pigg typ haha=)
Vi har hundra saker att göra jämt känns de som,, nästa helg är de barnvälsignelse och min farfar fyller år,, så nästa vecka består av massa att fixa,, veckan där efter har vi fullt upp med bvc besök, tattoo tid, föräldrargrupp m.m
Läste frästen att de ska komma en decimeter snö imon med, åhh precis vad vi behövde här va? haha
Nää ska nog lägga mig nu as trött hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0