18Veckor & Gröt=)

God efter middag,, ja här har man vart uppe sen kl 5.30 underbart.. Mio har sovit jätte dåligt i natt vart gör orolig,, tror de beror på allt nytt han lär sig nu,, för han somna kl 20,, när jag kom in vid 21 låg han och böka i sömnen,, sen vakna han kl 1 fick mat sen vakna han kl 3,, fick han inte att somna om gav han flaskan då igen,, han åt bara lite somna om,, vakna kl 4 men då somna han om själv,, sen var de bara att gå upp 5.30 grrr
Men de var så mysigt sen för vi gick upp busa lite,, sen blev han trött men Jerry låg ju och sov i sovrummet så jag tänkte får la testa att ha han i famnen,, så jag satte mig i soffan tog hans snutte och han somna nästan direkt i min famn och börja snarka hehe så mysigt,, så sov han i 40min=)
Sen fick han smaka på gröt för första gången=) Han älskade de,, ville inte ge för mycket nu första gången så han blev typ sur när han inte fick mera hehe,, sötnos=),, Så imon kanske han ska få hela smakisen om han inte får ont nu då..
Blir ingen stan idag för oss,, utan jag får åka iväg själv sen,, jäkla snööö blir galen grrrr
Mio blir 18veckor idag=) Och äldre blir han hehe
På lördag börjar Melodifestivalen wieee=),, Hoppas på att bättre låt vinner i år,, va ju fasiken skandal förra året hehe
Nää nu ska ja göra mig i ordning för att åka iväg eller glida iväg mohaha

Kommentarer
Postat av: Milla´n

Naaahw,, kommer ihåg när man skulle mata Elias med gröt.. Så himla mysigt!!

2010-02-02 @ 11:16:50
URL: http://millame.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0