Ingenting

Usch blää urk!, Ingen julafton och ingen nyårs afton,, för nää Igår blidde Jerry och Mio magsjuka,, åhh e så less va, När man äntligen är ledig med sin familj så ska sjukdomarna lösa av varandra,,
  • De börjde igår morse.. Mio spydde men trodde de var pga vällingen som han börjat med igen,, han spydde ju alltid av den innan,, Jerry va lite kass han med men vi hade ju planerat gårdagen så länge så vi skulle försöka.. Vi åkte och lämna lilleman till mamma och åkte in till stan,, Fick snabb shoppa hehe för Jerry gick och kved hela tiden,,
På hem vägen ringer mamma och säger att Mio har inga kläder kvar han har ursäkta mig men aa bajsat igenom båda byxorna vi skickat med,, Suck suck,, Vi hade köpt två st pyjamasar till Mio så han fick ta dem,, Men japp magsjuka var de här då.. Så nyår är nu också inställd=(=(..
  • Men vi fick i alla fall shoppat lite.. Fynda en ny Svea hood på rean 398kr=) Köpt en mysig stickad tröja, t-shirt, bh hehe,, Beställde även hem en gossig jacka igår=),, Fanns inte i min storlek i stan men hitta den på nätet=)
Jacka "Amba" - Black
Nice va=),, Rea på den med,,
Sen köpte vi nya pyjamsar till Mio då
Denna och en spiderman=)
Sen va vi på freeport och där hade de öppnat en Ed hardy oulet=) Så vi fynda en tröja och en hood till Mio skit billigt=)
Mio sov BTW hela natten i natt 19-07 för första gången på 2v halleluljha säger jag de va behövligt som sjutton=)
  • Så idag då.. Jag åkte i morse och inhandla Nyårs middan till mig och Jerry,, Jerry kan dock inte äta så de blir la jag ensam som mumsar potatisgratäng och fläskfile hehe,, Riktigt segt detta,, Vi skulle ju hem till Martina och Mathias ikväll egentligen=(,, Såg verkligen fram mot de=(=(.. Men men nästa år då jäklar!! haha
Japp nyårs löften i år då... inga alls håller dem aldrig ändå hehe,,

Kommentarer
Postat av: Camilla bergman

Ussh vilken otur ni har !!! hoppas ni slipper mer sjukdomar nu. Kram milla

2011-01-02 @ 12:29:17
Postat av: melissa

Tack,, hoppas jag med hehe kram

2011-01-02 @ 19:20:53
URL: http://melissabelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0