God dag

Hej,, Fick väcka Mio i morse igen haha gullungen=),, Han var så gossig,, och ja han åt sin frukost själv=) Han har ju börjat äta själv nu=).. Börjde i förr går kväll,, innan har han bara tagigt typ 2-3skedar och sen kastat tallriken typ men,, i förr går då.. åt han en hel tallrik yougurt själv.. och sen har de bara fortsatt,, Igår åt han tom samma mat som vi=),, Spagetti och köttfärsås=),, Så vi åt en riktig familjemiddag igår=)
  • Han har ärvt en sak av min pappa Ketchup haha han älskar ketchup,, pekar och ööar hela tiden på flaskan haha.. Så han e stor nu=),, Jätte skönt att han äter själv.. visst de tar ju sin lilla tid för han ska ju göra massa annat under tiden men ändå riktigt skönt=)
Jerry gick till vårdcentralen igår då han haft jätte ont i halsen i över 1v,, även feber.. På vårdcentralen såg dem då ett sår i halsen och en infektion så han ligger nerbäddad och knapprar piller stackarn=(..
  • Medans Jerry va där så passa jag och Mio på att fika lite hehe han älskar verkligen kanelbullar,,
Going!!
Imon är de en kanon dag,, jag ska få mitt långa hår och sen blir de klassträff från 9an,, ska bli sjukt kul då några utav dem gick jag tillsammans med redan sen förskolan upp till 9,an,, ska bli kul och se hur de ser ut? Vad de gör? osv osv skit kul=)
  • Nu blir de lite middag innan jobbet kallar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0