Är re så?

Kan de vara så? Att stormen är över?,, Inatt sov Mio hela natten till kl 6=),, Han vakna av en hostattack så hade säkert kunnat sova längre=) Lite kinkig på morgonen men tror detta bara e den underbara trotsen som spökar,, Herre min Jesus asså.. Får han inte som han vill slänger han sig på golvet och illtjuter,, Han slåss med,, slår mig i ansiktet och nyps?!!,,
  • Ojojoj vilja utan dess like asså.. Men annars så har han vart glad idag,, Somnade tom i sin egna säng nu på middagsvilan utan ett piip=),, Har ju haft vagnen inne den senaste veckan för han vägrat somna i sin säng på dan.. Jag hoppas verkligen att de börjar bli bra nu=)
Japp,, Vi tog oss ut i kylan -18 grader!! Hallå,, jag höll seriöst på att för frysa,, Vi åkte till Freeport,, Jerry fynda sig en t.shirt sen köpte vi äntligen en ny kaffe bryggare med automatisk avstägning haha de e på tiden,, jerry har ett flertal gånger glömt dra ut vår gamla så vi har fått vända när vi är ute hehe,,Japp Jerry ja för jag dricker ju inte kaffe=)
  • Vi skulle även besöka IKEA men de blev inställt då hela göteborg tydligen oxå skulle dit=)
Skulle egentligen hem till Linda och Jimmy idag men lilla Linda mådde inte så bra så vi fick skjuta på de=(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0