Ullared=)

Halloj!!,, Japp då har man vart på paradiset idag ULLARED=) Bara älskar Ullared.. Köpte 4 t-shirts, 1tjock tröja, 1par jeans och 1par mjukis byxor till Mio för 400kr?? hallå??.. Sen köpte jag ett Iphone skal, en stav mixer, fryspåsar, påslakan m.m.m,, Vi ska dit efter vi har flyttat för de hade fått in grymt snygga inrednings grejer,, Tavlor, Gardiner åhh så mkt fint va=)
När vi kom in möttes vi av det här=)
Hehe men de enda vi lyckades se av film teamet var hellikoptern i luften,, vi vinkade och hade oss så kanske man kan se oss hehe
Mamma såg Morgon också wieehooo hehe
  • En sak jag inte förstår,, Även om jag är mamma själv.. Hur kan man ta med sina små barn in där??. Okej om barnet är typ 12-15år eller nåt så de kan gå lite själva och titta.. Asså de var miljarders med vagnar överallt,, plus alla kundvagnar,, Inte nog med att de va jobbigt att ta sig fram,, Barnen mår ju inte bra av det heller.. De skreks överallt,, Då tycker jag att antigen så lämnar man barnet till den ena föräldren och åker som jag gjorde med mamma eller kompisar.. Eller så lämnar man bort de till mormor eller a nån som man litar på.. kan man inte detta nää men då kan man faktikst hoppa Ullared tills barnet e såpass gammalt så man kan lämna bort det.. Led med de stackars barnen asså.. Alla går ju in i vagnarna och de e trångt varmt och folk överallt!
Jaja.. Mamma köpte också en overall till Mio som han ska ha i vinter skit snygg=).. Vantar fick han med av mormor hihi..
  • Hopp sista helgen nu då innan Jerry börjar jobba igen=(,,, Segt som tusan men men,, Han jobbar bara 3,5v sen e de dags för mig igen hehe.. Shit inte jobbat på 1år och 3mån.. Undra om jag kommer ihåg nåt? haha Jodå=)
Imon ska vi hem till L&J och grilla=),, En liten avslutning på Jerrys semester=) På lördag ska vi på namngivning till lilla Alva=)
Nu ska vi mysa lite här hemma=)

Kommentarer
Postat av: therese och oliwer

Åh va roligt med ullared :) kan du inte vissa bilder på vad du har köpt?



kram

2010-08-05 @ 21:14:33
URL: http://oscarochtherese.blogg.se/
Postat av: Lisa

Skoj med ullared :) Maya har vart där flera ggr dock så har det knappt vart folk där och det har aldrig vart några problem, dock skulle jag aldrig åka dit med en nyfödd. Det är nog från barn till barn det där med.

2010-08-05 @ 22:07:41
URL: http://lisaomaya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0