Två, tre steg=)

Japp idag tog Mio sina 2första steg sen tog han tre hehe,, Men han blir så ivrig han flxar hej villt med armarna och as garvar och ramlar då såklart=) hehe gull unge=) Så de e verkligen på G nu=)
  • Idag är sista dagen Jerry jobbar till 23.45.. De gillar vi,, hatar verkligen när han jobbar sent,, Har ingen att vara med på eftermiddagarna,, alla bort så långt bort som är hemma.. Jessie bor ju nära men hon e aldrig hemma=(=(..Så har jag ingen bil heller=(... Men idag är de sista dagen i alla fall..
I Kållered sen har jag luskat ut att de bor massa glada goa mammor runt omkring=) Nice nice=),, Ska försöka slå mig in i deras vänskapskrets hehe.. Dock e jag ju inte mamma ledig då men ändå kul både för Mig, Jerry och Mio att få nya vänner med barn=),, Vi känner ju Mike och Milla med baby Charlie,, Sen bor det även en tjej som Heter Malin mitt emot oss.. Hon har en son som heter Adrian som är lite över året=),, Så de blir nog kanon=)
Min mormor ska antagligen komma hit en sväng idag också... Yes de e la va dagen erbjuder,, åhh känner mig riktigt tråkig idag,, grrr,, Vill ha nåt att göra på dagarna!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0