Tjejkväll

Jupps han inte skirva så mkt igår heller haha,,
Var hemma mest hela dagen fram tills kvällen,, Då bar de av hem till Madde för att fira henne=) Hade riktigt trevligt massa tjöt god mat och dricka=) Men de skulle vidare sen in till stan,, men eftersom jag vet att sovmorgon får man inte här hemma valde jag att åka hem när de skulle åka så vid 23 tog jag bussen hem=)
  • Hade skit kul,, Fick sov morgon till 8.30 i alla fall riktigt skönt ska jag säga=) Dock bonkar huvvet lite idag men men man har la sig själv att skylla på det=) hehe
Idag ska vi hem till Linda och Jimmy och kolla på deras nya kök de e la de enda vi har planerat,, Vädret suger ju som vanligt...

Kommentarer
Postat av: therese och oliwer

hahha oliwer har alltid fisit mycket så vet inte om det är mer eller mindre nu :P



verkar det funka då?



snart är det dags för flyttning :) visst va det 1 sep för er också?



kram

2010-08-01 @ 19:49:46
URL: http://oscarochtherese.blogg.se/
Postat av: therese och oliwer

ja okey, skönt att han sover längre på morgonen då :)



okey då har ni lite tid på er att packa.. vi flyttar ju 1 sep men blir inte av med vår lägenhet för ens 1 oktober så får dubbla hyror (ca 17 000) DET är segt :P



kram

2010-08-01 @ 20:19:39
URL: http://oscarochtherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0