Städ och röj

Japp.. kl 9 i morse åkte vi och lämna lilleman till hans mormor=).. Jag och Jerry åkte och hem röjde som aldrig  förr.. fyllde 3-4st svarta soppsäckar plus massa annat och bara slängde på tippen hehe=).. Sen städades det som aldrig förr=).. Så nu e lägenheten tipp topp=)
Sen hämta vi lillen som hade haft gör kul=).. Sen gjorde vi mat,, Gjorde även en liten "sats" med Mio mat,, köttfärssås,, utan alla dessa kryddor vi brukar ha i hehe,, och sparade som han ska äta imon,, Första gången han ska äta riktig mat om man säger så.. hemmagjord då rå hehe..
  • Egentligen skulle vi till L&J idag,, Men Linda lilla är sjuk så blev inställt,, Istället kanske Mats ska komma hit och vi ska titta på film nice nice..
Nu är lille man och store man iväg och köper gotta tills ikväll=)
  • Sen BTW så kan jag medela att jag aldrig hört en man klaga så mycket som idag när vi städa.. "Åhhhh de va så tråkigt att damma" Fastän han bara fick göra 1rum och en torka av en spegel.. Men fattar ni eller vad han slet??.. Mm nää jag tog bara alla rum förutom Mios där Jerry damma,, plus att jag damsög och svabba golv.. Men guuuud va tråkigt det var.. hehe..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0