Sjuka

Japp då är vi sjuka både jag och Mio=(.. Jag kunde inte somna alls inatt,, kl 00 gav jag upp tog en insomningstablett men sen vakna ju Mio kl 3,, sen kunde jag inte somna om,, så ca 3tim sömn inatt då=( .. Gjorde ny tattoo igår hihi här e den;
Fjärilar bidde de=) Nice=)
Men idag är det en tung dag=(,, Eftersom jag själv e sjuk och måste ta hand om Mio också som e sjuk så känns de som dagen går sjutk sakta.. Mio spydde igår kväll igen när Jerry va själv,, Han spydde även i morse efter vällingen,, Fick pratat med en läkare som rekomenderade ljummen saft så de får han,, och sen att jag inte ska ge han välling direkt när han vaknar på morgonen utan vänta 15min eller så..
  • Måste åka och handla idag också=(,, ja får göra de sen, har nada mat hemma,, Imon e de i alla fall fredag och de gillar vi,, I Helgen ska vi köra alla grejer i frådet till den nya lägenheten,, hoppas Mio är frisk då,, och jag själv med såklart hehe

Kommentarer
Postat av: josefin

Jätte fin ny tattuering tycker jag :)

Hoppas du snart blir bättre!

Krya på sig kram*

2010-08-26 @ 20:14:03
URL: http://www.momshellrocks.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0