Sista

Japp detta e sista veckan på semestern=( Sen jobbar Jerry bara 3v sen börjar jag jobba=( hehe Men de e både bra och dåligt.. De ska bli skönt att komma ut och jobba igen och träffa lite vuxna hehe,, Men samtidigt kommer jag sakna ihjäl mig efter min lilla korv=(,,
Idag åkte jag och Mio till Nicole=),, Hade planerat in att Mio skulle sova så vi kunde promenera,hehe just de Mio sov till 7.30 idag alltså han sov från 19.20-7.30=) han vakna dock vid 5 som vanligt för välling men sov till 7.30=) Hallelujha säger jag bara hehe
  • Men i alla fall.. Mio vägra somna han var jätte trött men icke,, Så vi gick till Slottskogen,, Men gräset var skit blött så vi fick sitta på regn skyddet hehe,, Men Mio vägra ju var stilla så han kröp i geggan=( Tur att jag för en gångs skull hade med mig extra kläder hehe=)
  • Men till slut fick Jerry komma och hämta oss eftersom Mio vägra somna i vagnen=( Han somna på 2sek sov bara 30min,, Så idag har Mio alltså bara sovit 30min på hela dagen,, Brukar sova mellan 1,5-2 så nu ligger han i sängen redan..
Jerry e på Bio,, Och ja ska snart krypa under täcket o kolla på PH=)

Kommentarer
Postat av: therese och oliwer

åj va trist, skall jerry vara hemma efter det eller skall han börja på dagis??



mammaledigheten har verkligen gått fort.



kram

2010-08-02 @ 19:06:04
URL: http://oscarochtherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0