Segis

Japp åter igen en segis dag,, Men den sista sådana på vällands länge,, För nästa gång de e sen vecka japps då jobbar moi=) hehe,, Så då får Jerry känna på hur det är hehe.. Ja inget speciellt som hänt idag.. Min syster har kommit hem från Grekland,, väntar spänt på att bilder skall läggas upp på fejjan=) hehe,, Min mormor har vart på besök en snabbis... Nu ligger Mio och tjötar i sin säng och jag inväntar att han ska tystna hehe,, Sen blir de lite PH=) Helt besatt e jag hehe.. Här kommer lite bilder på gojtingen=)
Imon e det fredag i alla fall=) Vilket innebär,, stor handling,, älsklingen slutar kl 19 och vi ska ha film mys som vanligt på de "sena" fredagarna=) Förhoppningsvis kommer min kära syster på besök,, brun som en pepparkaka kommer hon garanterat vara hehe=)
Jaja=)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vad är Ph :-)?

2010-08-20 @ 09:38:47
URL: http://www.familjejuveler.se/sandra

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0