Samtal

Efter 45min somna äntligen lillgrisen åhh han har kommit tillbaka i svår somnings stadiet igen blir gaaalen grrr.. Hehe
Men idag har vi vart jätte duktiga,, När Jerry gick till jobbet vaknade Mio grr vet inte om de var av Jerry eller dessa jäkla fiskmåsar som hade krig kl 6 imorse grrr.. Men i alla fall.. Vi gick upp mös lite framför teletubbies.. Sen gjorde jag 100situps jajamänsan=) Och sen blev de 1timmes promenad=) Duktigt va?
  • Japp så nu har jag suttit i telefon,, Ringde Kållereds barnomsorg för att kolla Mios dagis plats,, De stängde klockan 12 så missa de med 5min grrr,, Ringde även de som bor i lägenheten vi ska ta över och fråga om vi kunde få komma igen och ta lite mått,, och de fick vi så imon ska vi dit=)
  • Sen ringde jag Kållereds kyrka för att boka datum.. Men de hade lunch tills 12.45 hehe så ska ringa då igen=) Blir antigen 28maj, 4juni eller 11juni=)
Japp.. Riktigt segt e det att Jerry jobbar men men han e hemma om 3,5 tim så hehe
Imon är de dags för Linda att ta sin tattoo oskuld wieee=) Sen e hon fast hehe,, Hon ska skriva Theo och Thilda på skulderbladet=) Nice nice..
Nää nu ska jag se om Nelly fått in nåt nice som jag kan köpa på presentkortet=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0