Säljer..

Jag har lagt ut lite skit ny på blocket och tradera,, Bla Vagnen då,, ska antagligen komma en snubbe och titta på den senare idag.. Ed Hardy tavlorna ligger också ute.. sen lite kläder.. Vi får la se om man kan tjäna en hacka hehe
  • Mio sov HELA natten inatt,, Somna 19 vakna 6.15 ja hallå ja hehe,, Blev helt chockad när Jerrys kl ringde 5.30 låg och tänkte "hmm har jag vart uppe i natt" men när Mio sen vakna 6.15 och jag visste fortfarande inte om jag vart uppe,, Men då såg jag att de stod ingen välling flaska i hans rum hehe så nää ja har fått sova hela natten=) LOVELY=)
Idag händer ingenting,, ska bara ta de lugnt för sen kommer de bli massa varje dag,, Får ju nycklarna till lägenheten imon,, Så vi ska börja köra grejer som ska vara i frådet.. Eftersom de ska lägga golv i lägenheten så kan vi inte köra några möbler förens de e klart.. Men tänkte i alla fall köra hela frådet, sen saker som ska in i skåp osv kan man ju köra=) hehe..
  • Sen ska vi ju tapetsera nån dag med,, Men de beror också på golvet hehe,, Sen e de typ MILJONER med folk som fyller år nu i sept,, jag vet inte hur vi ska hinna med alla och ha råd att köpa till alla hehe,, Hade vi inte flyttat nu hade de ju vart lugnt..
Vi har först då min morbror som fyller, sen Jessie, Jerrys mamma,Theo, Cassan, Mio, sen ska Jerrys brorson döpas den 19sept..Så vi ska ner till Skåne den 19,, men de blir bara över dagen för vi hinner inte hehe.. Så Mio ska vara hos mamma så ska vi bara brassa ner på morgonen och sen hem på kvällen igen,, jag jobbar ju tidigt dan efter med,,
  • Så ja ganska mycket i sept,, vet inte hur vi ska hinna med allt,, känner mig redan stressad hehe,, Men man kan ju hoppas att folk har lite förstålse hehe,, Och inte nog med att alla dessa fyller år,, De väntas ju 2st plats kusiner till Mio nu i sept också hehe,, De kunde inte valt en bättre månad? hehe,, Får se vem som får först Emma eller Karro hehe båda ska ju ha pojkar så de lär ju bli fullt ös sen=)
Nää nu ska ja se på tv=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0