Regn, höst?

Asså va e detta?? Detta måste vart den sämsta sommarn på lääänge?? Seg dag som bara den..Hatar som sagt när Jerry jobbar sent och man e ensam hela eftermiddan,, grr men detta e sista veckan,, så e la bara att bita ihop=)
  • Har börjat fundera på dagis nu,, Hur Mio kommer klara sig där? Okej e ett tag kvar han börjar inte förens 1nov,, Men han kan inte äta själv,, De kan kanske inte så många 1åringar.. Men sen kan han inte dricka själv heller.. Han vet att "nappen" ska in i munnen men han fattar inte att han måste lyfta upp flaskan själv,, och samma gäller pipmugg också.. Han försöker varje dag men kommer aldrig på hur han ska göra.. Jaja de e väl vana på dagis..
Men sen också,, Hur ofta äter dem?? Min son är ju ett matvrak,, han måste äta exat var 3tim,, äter dem så där med??,, Eftersom han inte kan säga "Jag är hungrig" hehe så kommer ju inte dem fatta de?? Och sovningen? De tar ju ca 15-45min att somna han hemma liksom,, Ojoj aa mycket att oroa sig för.. Visst de löser sig säkert men jag börjar ändå få lite panik om han e mogen för dagis,,, Finns ju inget annat vi kan göra egentligen så de får bli dagis,,
  • Imon är det BVC 10mån kontroll var gör längesen sist,, Vi var ju där på 8mån kontroll och nu är han nästan 11mån.. Sist såg de ut så här
Vikt; 9900g
Längd; 71,5
Huvud; 46,3
  • Vad tror ni han väger nu??,, Vi har vägt han hemma med blöja,, då har de legat runt 10,5.. Så jag chansar på typ 10,2 kanske hehe.. Längden däremot har han vuxit på enormt mycket,, han kanske e 76nu?? hmm får se.
Detta kanske e sista gången på vår BVC för Mio vi flyttar ju sen,, men jag vet inte om ja ska ta hans 1års vaccin hos dem ändå just för att hon har tagigt alla andra på han,, Hmm får se är kanske lika bra.. Men samtidigt vill jag ju träffa vår nya BVC sköterska,,,
Yes nu får de blir lite PH=) hehe

Kommentarer
Postat av: johanna

Det kommer gå kanon på dagis.. men jag förstår din oro..

jag har precis skolat in min 1åring.

på hans dagis äter dom frukost 08, frukt 09 sen lunch 11.30 och mellanmål mellan 14-15.00

dom behöver inte kunna äta själva.. inte här iallafall :)

2010-08-16 @ 19:17:34
Postat av: melissam

okej låter kanon=),, Joo de kommer säkert gå gör bra hehe men vad de hade vart lättare om barn föddes med att kunna prata=)

2010-08-16 @ 19:24:32
URL: http://melissabelin.blogg.se/
Postat av: Therese och oliwer

Förstår hur du känner, men barn lär sig mycket av varandra på dagis :) vilken omega 3 köpte du och vad kostade den? Våran är slut sen några dagar tillbaka och oj vad han sover dåligt nu. Kan det verkligen hjälpa så mycket? :)

2010-08-17 @ 08:20:41
Postat av: Therese

Då skall jag testa den. Den jag köpte kostade 300 ju :p tycker du att det funkar bra? Hur mycket ger du?

2010-08-17 @ 09:29:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0