Ont i huvvet

Usch vakna i morse svin trött fast att Mio hade sovit hela natten 19-6 utan ett enda uppvak,, Jag fick tom sova vidare till kl 8 men vakna gör trött och med världens huvudvärk plus att hela höger sidan kändes som ett blåmärke och fortfarande gör.. Har tagigt 2st Treo under dagen de har hjälpt lite=(.. Hoppas de går över tills imon..
  • Mio är gör hes idag och vart hängig,, ingen feber legat på gränsen 37,9,, Men de låter typ som han druckit en massa whiskey eller nåt haha.. Men efter att han sovit 2,5tim på förmiddan hehe japp låång nap hehe,, Så åkte vi hem till mamma,, Han blev på lite bättre humör..
Fick även sålt min gamla Mob idag wiee=),, Även ringt Dinel för att kolla ni vet de där med de elbolaget som ringde mig,, De hade inte fått nåt samtal så jag vet inte vad det där var för konstigt elbolag hehe..
  • Så ja vi var hos mamma hela dan,, Nu ska vi snart äta lite scones hehe jajamänsan Jerry gjorde scones i morse som vi åt till frulle=) En riktigt hemmaman har jag va=).. Så blev några över som vi ska smaska på nu=)
Imon ska vi nog in till stan,, De ska ju regna men hoppas på lite uppehåll så man kan gå där en sväng=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0